پایان نامه آمیخته بازاریابی، آمیخته ترفیع |
جدول 4-15 نتایج حاصل آزمون تی یک نمونه ای متغیر قیمت……………………………………….76 جدول 4-16 آمارههای تی یک نمونهای متغیر مکان……………………………………………………….76 جدول 4-17 نتایج حاصل آزمون تی یک نمونهای متغیر مکان………………………………………….76 جدول 4-18 آمارههای تی یک نمونهای متغیر ترفیع………………………………………………………..77 جدول 4-19 نتایج حاصل آزمون تی یک نمونهای متغیر ترفیع…………………………………………..77 جدول 4-20 آمارههای تی یک نمونهای متغیر شواهد فیزیکی…………………………………………..78 جدول 4-21 نتایج حاصل آزمون تی یک نمونهای متغیر شواهد فیزیکی……………………………..78 جدول 4-22 آمارههای تی یک نمونهای متغیر محصول…………………………………………………..78 جدول 4-23 نتایج حاصل آزمون تی یک نمونهای متغیر محصول………………………………………79 جدول 4-24 آمارههای تی یک نمونهای متغیر فرایند……………………………………………………….79 جدول 4-25 نتایج حاصل آزمون تی یک نمونهای متغیر فرایند………………………………………….79 جدول 4-26 آمارههای تی یک نمونهای متغیر افراد………………………………………………………..80 جدول 4-27 نتایج حاصل آزمون تی یک نمونهای متغیر افراد………………………………………….80 جدول 4-28 رتبهبندی اجزای آمیخته بازاریابی……………………………………………………………..80 جدول 4-29 آمارههای آزمون رتبههای دبلیو کندال اجزای آمیخته بازاریابی………………………81 جدول 4-30 رتبهبندی اجزای آمیخته محصول……………………………………………………………..81 جدول 4-31 آماره های آزمون رتبههای دبلیو کندال آمیخته محصول………………………………81 جدول 4-32 رتبهبندی اجزای آمیخته ترفیع…………………………………………………………………82 جدول 4-33 آماره های آزمون رتبههای دبلیو کندال آمیخته ترفیع…………………………………..82 جدول 4-34 رتبهبندی اجزای آمیخته شواهد……………………………………………………………….82 جدول 4-35 آمارههای آزمون رتبههای دبلیو کندال آمیخته شواهد………………………………….83 جدول 4-36 رتبهبندی اجزای آمیخته افراد………………………………………………………………….83
فرم در حال بارگذاری ...
[یکشنبه 1398-12-11] [ 09:12:00 ق.ظ ]
|