استاد راهنما:
 

 
 

دکتر عادل آذر
 

 
 

استادان مشاور :
 

 
 

دکتر محمد صادق حری 2 . ( در صورت وجود مشاور دوم )
 
 

 
 

زمستان1382
 


(در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است)

(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
فهرست مطالب
عنوان                                                                                                                                  صفحه
چکیده .1
فصل اول : کلیات تحقیق

 

مقدمه2
 

بیان مسئله 3
 

ضرورت تحقیق5
 

اهداف پژوهش.7
 

فرضیه ها ی پژوهش .7
 

تعریف اصطلاحات و واژه ها 8
فصل دوم : مرور مطالعاتی
1-2- سیر اندیشه‌های مدیریتی 12
2-2- مدیریت آموزشی و ضرورت و اهمیت آن .15
3-2- دیدگاه های موجود در مدیریت آموزشی .16
 
4-2- وظایف مدیران.17
5-2- وظایف مدیر آموزشی.18
6-2- ویژگیهای مدیران مدارس دارای مهارت انسانی قوی23
7-2- مفهوم عملکرد 27
8-2- هفت مقیاس ارزیابی عملکرد سازمان .29
9-2- مدیریت عملکرد 30.

 

مدیریت تعارض 31
8-2-     شیوه ­های­حل­تعارض­   .32
9-2-     جایگاه تعارض در مدیریت .32
10-2– نظریات مرتبط با تعارض سازمانی 34
11-2-پیشینه ی پژوهش .35
 
فصل سوم : روش تحقیق
1-3- روش تحقیق 44
2-3- جامعه آماری .44
3-3- نمونه آماری و شیوه نمونه گیری . 44
4-3- روش گردآوری اطلاعات .45
5-3- ابزارگردآوری داده ها .45
6-3- روش تجزیه و تحلیل داده ها .46
فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده ها
1-4- داده های  توصیفی .48
2-4- آزمون فرضیه ها .73
1-2-4- آزمون فرضیه کلی .73
2-2-4- آزمون فرضیه ی جزئی اول .74
3-2-4- آزمون فرضیه ی جزئی دوم 75
4-2-4- آزمون فرضیه ی جزئی سوم 76
3-4- داده های جانبی 77
فصل پنجم : بحث و نتیجه گیری
1-5- بحث و نتیجه گیری .82
2-5- محدودیت های تحقیق 86
3-5- پیشنهادهای تحقیق 86
1-3-5- پیشنهادهای کاربردی .86
2-3-5- پیشنهادهای پژوهشی 86
منابع 88
پیوست
چکیده
تحقیق حاضر به منظورتعیین  رابطه بین مدیریت تعارض و عملکرد مدیران زن مدارس ابتدایی شهر کرمانشاه انجام شده است . روش تحقیق در این پژوهش توصیفی از نوع همبستگی بود . جامعه آماری تحقیق را کلیه ی مدیران و معلمان زن مدارس ابتدایی شهرستان کرمانشاه در سال تحصیلی 93- 94 تشکیل داد ( جمعا 50 مدیر و 260 معلم ) به منظور نمونه گیری از جامعه مدیران  با توجه به حجم کم مدیران تمامی اعضاء جامعه ی مدیران سرشماری شدند؛ یعنی نمونه و جامعه با یکدیگر برابر درنظرگرفته شد در ارتباط با معلمان از طریق جدول مورگان تعداد اعضاء نمونه ی تحقیق  150 نفر تعیین گردید که این تعداد بر 50 آموزشگاه تقسیم شد و سهم هر

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...