مقاله درمورد افکار عمومی، تبلیغات |
* تدارک تمهیدات و اقدامات لازم برای راهنمایی ارباب رجوع و تسهیل دسترسی به مراکز و مسئولان سازمان. * برنامهریزی و اطلاعرسانی به مردم درباره عملکرد سازمان به انگیزه تنویر افکار عمومی. * تدوین برنامه سالانه مصاحبههای مسئولان سازمان با مطبوعات متناسب با اولویتهای سازمانی و نیازهای افکار عمومی. * تهیه و تنظیم اطلاعات پایهای از سازمان باری ارائه به مراجعان و میهمانان سازمان به زبانهای مختلف. * ایجاد ارتباط احسن با مطبوعات، رادیو، تلویزیون و خبرگزاری جمهوری اسلامی و بهرهبرداری بهینه از آنها برای اطلاعرسانی به مردم. 2.8.2. ارتباطات فرهنگی، تبلیغات * مشارکت در برگزاری سمینارها و گردهمآییهای تخصصی و عمومی درون سازمان. * پوشش تبلیغی ساختمانها و فضاهای عمومی سازمان در تعظیم ایام و مناسبتهای ویژه. * تدوین و اجرای طرح جامع تبلیغات برای فضاسازی فرهنگی ـ تبلیغی در ساختمانها و محوطهها. * مدیریت نمایشگاهها (سالانه، دایمی و…) در خارج و داخل سازمان با همکاری و مشارکت مراکز مربوط. * طراحی و تولید هدایای تبلیغاتی برای اهدا به مخاطبان (متناسب با سلایق و علایق قشرها). * تهیه، تدوین و اجرای نظامنامه و تقویم مراسم داخل سازمان. * راهاندازی و اداره موزه اتاق افتخارات سازمان. * ترتیب دادن برنامههای بازدید کارکنان از طرحهای شاخص سازمان. ژ * تولید و سفارش ساخت آگهیهای تلویزیونی (تیزر) و فیلمهای مورد نیاز برای تبلیغ عملکرد و مستندسازی سازمان. * همکاری با فرهنگسراها به منظور توسعه فرهنگ سازمان با برگزاری جشنواره عکس، نقاشی و مقالهنویسی بین دانشآموزان درباره سازمان. 2.8.3. انتشارات * تدوین کتب، جزوهها و تهیه مواد انتشاراتی به منظور معرفی سازمان. * گردآوری و نشر اطلاعات و اخبار و گزارشهای مربوط به سیاستها، فعالیتها، طرحها و برنامهها با شیوهها و قالبهای مؤثر و مناسب. * طراحی، تنظیم و تدوین نظامنامه اشتراک، تأمین و توزیع نشریات و مطبوعات برون سازمانی و نظارت بر حسن اجرای آن. * تدوین و انتشار خلاصه عملکرد سالانه سازمان برای ارائه به افکار عمومی. * گردآوری و تولید مجموعههای موردی و ادواری به صورت موضوعی در قلمروهای مورد نیاز مدیران و کارکنان سازمان با بهره گرفتن از منابع مختلف از جمله مطبوعات کشور و همکاری با سایر حوزهها در انتشار این گونه موارد.
فرم در حال بارگذاری ...
[یکشنبه 1398-12-11] [ 09:01:00 ب.ظ ]
|