پایان نامه درباره مدیریت بازاریابی، وفاداری به برند |
1-7 قلمرو پژوهش
1-7-1 قلمرو زمانی
قلمرو زمانی پژوهش سال 1393 به مدت شش ماه است.
1-7-2 قلمرو مکانی
قلمرو مکانی پژوهش شامل مشتریان صنایع نساجی استان گیلان است .
1-7-3 قلمرو موضوعی
قلمرو موضوعی این تحقیق در حوزه مدیریت بازاریابی میباشد
1-8 تعریف نظری متغیر ها
وفاداری به برند: وضعیتی که نشان دهنده میزان احتمال پیوستن یک مشتری به برند تجاری رقیب است، مخصوصاً زمانی که قیمت آن برند و یا ویژگی محصول تغییر کند. تداعی برند: تداعی برند به عنوان معنای خاص برند برای مشتری تعریف میشود و همچنین عبارت است از دارائی هایی که به طور ذهنی به برند متصل شده باشد. اعتماد برند: تمرکز این موضوع به تجربیات مشتری از کیفیت ادراک شده و مخصوصاً مطلوبیت و شهرت برند که مشتری را به فعالیت های بعدی هدایت میکند، میباشد. تداعی های مبتنی بر شرکت: نحوه انجام کار شرکت و میزان توسعه آن، نوآوری شرکت، میزان شناخت جهانی شرکت. تداعی مبتنی بر تجربه: تجربه برند از مجموعه تعاملات بین مشتری با یک برند، یک شرکت یا قسمتی از یک سازمان نشات می گیرد.
1-9 تعریف عملیاتی متغیرها
تعریف عملیاتی، یک مفهوم و به بیان دقیق تر، یک متغیر را به صورت اعمال و اموری که در مطالعه به عنوان معرف و معادل آن مشخص میشوند، تعریف میکند و این امکان را فراهم میآورد که مورد اندازهگیری قرار گیرند. (لاری، 2002، ص15) وفاداری به برند: این متغیر با شاخص هایی از قبیل تمایل به تکرار خرید برند، توصیه برند به دیگران، تعهد به برند و … مورد سنجش قرار میگیرد.
فرم در حال بارگذاری ...
[چهارشنبه 1398-12-14] [ 08:34:00 ب.ظ ]
|