اینجانب زهرا آقا محسنی دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته مدیریت گرایش بازرگانی که در تاریخ30/06/91از پایان نامه خودباعنوان: بررسی عوامل تاثیر گذار بر انتقال دانش سازمانی ( مطالعه موردی گروه صنعتی بازرگانی سینا ) با نمره ……………………ودرجه ……………..دفاع نموده ام ،بدین وسیله متعهد می شوم:

  1. این پایان نامه حاصل تحقیق و پژوهش انجام شده توسط اینجانب بوده ودر مواردی که از دستاوردهای علمی وپژوهشی دیگران (اعم از پایان نامه ،کتاب ،ومقاله) استفاده نموده ام ، مطابق ضوابط و رویه موجود ، نام منبع مورد استفاده وسایر مشخصات آن را در فهرست مربوطه ذکر ودرج کرده ام.
  2. این پایان نامه قبلا برای دریافت هیچ مدرک تحصیلی (هم سطح، پایین تر یا بالاتر)در سایر دانشگاهها وموسسات عالی ارائه نشده است.
  3. چنانچه بعد از فراغت از تحصیل ، قصد استفاده یا هر گونه بهره برداری اعم از چاپ کتاب ، ثبت واختراع و… از این پایان نامه را داشته باشم ، از حوزه معاونت پژوهشی واحد نراق مجوز های مربوطه را اخذ نمایم و در صورت ارائه مقاله در همایشها و مجلات با ذکر نام دانشگاه آزاد اسلامی واحدنراق در کنار نام نویسندگان به نحوی که تعلق اثر به دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق کامل مسجل باشد حقوق دانشگاه را رعایت نماییم.
  4. چنانچه در هر مقطع زمانی خلاف موارد فوق ثابت شود ، عواقب ناشی از آن را می پذیرم و واحد دانشگاهی مجاز است با اینجانب مطابق با ضوابط ومقررات رفتار نموده ودر صورت ابطال مدرک تحصیلی ام هیچگونه ادعایی نخواهم داشت.

  تاریخ و امضاء: تعهدنامه    اینجانب زهرا آقا محسنی دانشجوی کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش مالی دانشگاه آزاد نراق، دانشکده انسانی گروه مدیریت تعهد می نماییم که محتوای این پایان نامه تلاش و تحقیقات خود بوده و از جایی کپی برداری نشده و به پایان رسانیدن آن نتیجه تلاش و مطالعات مستمر اینجانب و راهنمایی و مشاوره اساتید بوده است. با تقدیم احترام زهرا آقا محسنی 15/05/1391   

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...