در بعد احساس آیتم ها عبارتند از: محرک، جوان و نوین، محسورکننده، آرام کننده، نوگرا، چشمگیر، زیبا و شکیل، جسور، خلاق و تخیلی، ملیح، خوشایند، زنانه، معتدل در بعد اعتبار، آیتم ها عبارتند از: صادق، حقیقی، پایا و قابل اتکا، واقع بین، درستکار، اصیل، قابل اعتماد.

  • اهداف تحقیق:

1-4-1- اهداف کلی: هدف کلی به طور مستقیم از مسأله تحقیق مشتق می شود، در واقع اهداف کلی، خود پاسخ به مسأله تحقیق است که مشخص می کند پژوهش چه چیزی را دنبال می کند. از آن جایی که برندها، بخش جدا نشدنی ارزش یک مؤسسه و یک سرمایه ی مهم استراتژیک می شوند و حتی می توانند گرداننده ی کل فرآیند طرح ریزی بازاریابی باشند، یک برند برای مؤسسات می تواند تبدیل به سود و مزایای رقابتی بشود. هدف اصلی ما از انجام این تحقیق، ارزیابی اهمیت تعاملات فردی با تلاش های تبلیغاتی کمپانی به منظور نشان دادن عملکرد جامع برند است. در این تحقیق، نقش برند استوار بر رفتار کارکنان را بررسی می نماییم. چنین رفتارهایی را برندینگ رفتاری می نماییم و تجزیه تحلیل می نماییم که چگونه برندینگ رفتاری می تواند تحقق یابد و سهم برند در موفقیت چه میزانی است و هم چنین ارتباط از طریق رسانه های گروهی چه تأثیری روی سهم برند در موفقیت سازمان خواهد داشت. در واقع فعالیت های برندینگ با اعمال سیستم صحیح کنترل مدیریت چه تأثیری بر روی سهم برند در موفقیت سازمان خواهد داشت. 1-4-2- تفکیک اهداف به جزئیات: ما به الویت بندی متغیرهای تأثیر گذار بر سهم برند در موفقیت شرکت خواهیم پرداخت.

  1. تعیین تأثیر کنترل رسمی مدیریت برروی کیفیت برندینگ رفتاری
  2. تعیین تأثیر کنترل غیررسمی مدیریت بر روی کیفیت برندینگ رفتاری
  3. تعیین تأثیرتوانمندسازی کارکنان برروی کیفیت برندینگ رفتاری
  4. تعیین تأثیر کنترل رسمی مدیریت برروی عملکرد کارکنان
  5. تعیین تأثیر کنترل غیر رسمی مدیریت بر روی عملکرد کارکنان
  6. تعیین تأثیرتوانمندسازی کارکنان برروی عملکرد کارکنان
  7. تعیین تأثیر عملکرد کارکنان برسهم برند در موفقیت
  8. تعیین تأثیر عملکرد کارکنان برکیفیت برندینگ رفتاری
  9. تعیین تأثیرکیفیت برندینگ رفتاری بر سهم برند در موفیت
  10. تعیین تأثیرتناسب برند با رسانه های گروهی بر سهم برند در موفقیت
  11. تعیین تأثیر تناسب برند با رسانه های گروهی برکیفیت برندینگ رفتاری
  12. تعیین تأثیر تناسب برند با رسانه های گروهی بر روی عملکرد کارکنان
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...