• روش میدانی: از دو پرسش نامه: 1- پرسش نامه محقق ساخته برای سنجش و ارزیابی جبران خدمات بانک از دیدگاه کارکنان. 2- پرسشنامه استاندارد هرسی و گلداسمیت (1980)، برای سنجش بهره وری نیروی انسانی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.لازم به ذکر است که این پرسشنامه ها به صورت یک پرسشنامه واحد توضیح گردیدند.

    • روش تحلیل داده ها

  در این تحقیق، به منظور تجزیه و تحلیل داده های به دست آمده از نمونه ها از روش های آمار توصیفی و آمار استنباطی استفاده خواهد شد. برای بررسی مشخصات پاسخ دهندگان از آمار توصیفی استفاده خواهد شد و در آمار استنباطی از آزمون کالموگروف-اسمیرنوف[8] برای اطمینان از نرمال بودن داده ها و از آزمون همبستگی به منظور بررسی رابطه میان متغیر های مدل با کمک نرم افزار SPSS استفاده می شود.

  • قلمرو تحقیق (موضوع ،زمان، مکان)

قلمرو موضوعی تحقیق مباحث مربوط به نظام جبران خدمات کل و بهره‏وری نیروی انسانی می‏باشد. دوره زمانی انجام تحقیق نیز سال 1392 می‏باشد. همچنین قلمرو مکانی این تحقیق نیز شعب بانک ملی در حوزه شهرستان لاهیجان می‏باشد.

  • فرایند انجام کار

جهت انجام تحقیق حاضر پس از مشخص نمودن موضوع تحقیق و تعریف و تحدید آن، کلیات آن مشخص و به جستجوی سابقه تحقیقات انجام گرفته در ایران و خارج از ایران پرداخته شد و با بهره گرفتن از برخی منابع تحقیقاتی انجام گرفته در این زمینه و کتب و مقالاتی که در دسترس بود به مطالعه ادبیات موضوعی تحقیق پرداخته شد. پس از درک کلی در مورد موضوع و حوزه های مرتبط با آن ابزار لازم و مفید برای گردآوری داده‏های مورد نیاز (پرسشنامه) آماده گردید. در ادامه با تعیین حجم نمونه آماری، پرسشنامه‏ها توزیع و اطلاعات مورد نیاز گردآوری و مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. پس از تدوین پایان‏نامه و ارائه نسخه‏ای از آن به اساتید راهنما و مشاور و رفع ایرادات و اشکالات آن با نظر اساتید فوق، نسبت به دفاع از پایان‏نامه اقدام گردید.  

2    مبانی نظری و پیشینه تحقیق

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...