• اصل برائت: التزام به برائت جویی از هرگونه رفتار غیر حرفه‌ای و اعلام موضع نسبت به کسانی که حوزه علم و پژوهش را به شائبه‌های غیر علمی می‌آلایند.

    دانشگاه آزاد اسلامی    واحد دامغان فرم تعهد نامه اصالت رساله یا پایان نامه اینجانب سیما اعوانی دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته حقوق ثبت اسناد و املاک که در تاریخ 24/6/1394 از پایان نامه خود با عنوان: ابطال و اصلاح سند رسمی مالکیت در حقوق ایران با نمره 25/17 و درجه…………….. دفاع نموده‌ام، بدین وسیله متعهد می‌شوم:

  1. این پایان‌نامه حاصل تحقیق و پژوهش انجام شده توسط اینجانب بوده و در مواردی که از دستاوردهای علمی و پژوهشی دیگران (اعم از پایان‌نامه، کتاب، و مقاله) استفاده نموده‌ام، مطابق ضوابط و رویه موجود، نام منبع مورد استفاده و سایر مشخصات آن را در فهرست مربوطه ذکر و درج کرده‌ام.
  2. این پایان‌نامه قبلا برای دریافت هیچ مدرک تحصیلی (هم سطح، پایین‌تر یا بالاتر) در سایر دانشگاه‌ها و موسسات عالی ارائه نشده است.
  3. چنانچه بعد از فراغت از تحصیل، قصد استفاده یا هر گونه بهره‌برداری اعم از چاپ کتاب، ثبت و اختراع و… از این پایان‌نامه را داشته باشم، از حوزه معاونت پژوهشی واحد دامغان مجوزهای مربوطه را اخذ نمایم و در صورت ارائه مقاله در همایش‌ها و مجلات با ذکر نام دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان در کنار نام نویسندگان به نحوی که تعلق اثر به دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان کامل مسجل باشد حقوق دانشگاه را رعایت نمایم.
  4. چنانچه در هر مقطع زمانی خلاف موارد فوق ثابت شود، عواقب ناشی از آن را می‌پذیرم و واحد دانشگاهی مجاز است با اینجانب مطابق با ضوابط و مقررات رفتار نموده و در صورت ابطال مدرک تحصیلی‌ام هیچگونه ادعایی نخواهم داشت.

نام و نام خانوادگی ……………………………..  تاریخ و امضاء: دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان دانشکده حقوق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته حقوق

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...