تقدیر سپاس خدایی را که به انسان قدرت تفکر و تعلق عطاء فرمود . تقدیر و تشکر از استاد صبور و با تقوا جناب آقای دکتر علی شهبازی که در کمال سعه صدر، با حسن خلق و فروتنی از هیچ کمکی در این عرصه بر من دریغ ننمود و زحمت و راهنمایی این پایان نامه را در حالی متقبل شدند که بدون مساعدت ایشان، این تحقیق به نتیجه مطلوب نمی رسید، و جناب آقای دکتر عباس سلمان پور و جناب آقای دکتر محمدرضا داداشی که مسئوولیت داوری را بر عهده داشتند و با راهنمائی و ارائه نظر خویش در جهت غنی تر شدن این پایان نامه مرا یاری نمودن . تقدیر و تشکر از همه دوستان و اساتید که در مدت تحصیل اینجانب در دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد نهایت لطف را داشته اند. از خداوند متعال سلامتی و موفقیت روزافزون آن عزیزان را مسئلت می نمایم.     تحصیلات تکمیلی علوم و تحقیقات گیلان حوزه معاونت پژوهشی تعهد نامه اصالت رساله یا پایان نامه تحصیلی اینجانب جعفر هدهدی آبکنار دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته در رشته حقوق جزا و جرم شناسی که در تاریخ 29/06/1393 از پایان نامه خود تحت عنوان بررسی فقهی و حقوقی دفاع مشروع در جرایم منافی عفت با کسب نمره00/17 و درجه بسیار خوب دفاع نموده ام بدین وسیله متعهد می­شوم :

  • این پایان نامه / رساله حاصل تحقیق و پژوهش انجام شده توسط اینجانب بوده و در مواردی که از دستاوردهای علمی و پژوهشی دیگران ( اعم از پایان نامه ، کتاب، مقاله و ….) استفاده نموده­ام، مطابق ضوابط و رویه موجود، نام منبع مورد استفاده و سایر مشخصات آنرا در فهرست مربوطه ذکر و درج کرده­ام.
  • این پایان نامه / رساله قبلا برای دریافت هیچ مدرک تحصیلی ( هم سطح، پایین تر یا بالاتر) در سایر دانشگاهها و موسسات آموزش عالی ارائه نشده است.
  • چنانچه بعد از فراغت از تحصیل، قصد استفاده و هرگونه بهره برداری اعم از چاپ کتاب، ثبت اختراع و … از این پایان نامه یا رساله را داشته باشم، از حوزه معاونت پژوهشی واحد، مجوزهای مربوطه را اخذ نمایم.
  • چنانچه در هر مقطع زمانی خلاف موارد فوق ثابت شود، عواقب ناشی از آن را می­پذیرم و دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات مجاز است با اینجانب مطابق ضوابط و
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...