پایان نامه ارشد درمورد ساختار بازار، کسب و کار |
مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………………………………….12 2-2 تعریف روزنامه آنلاین ……………………………………………………………………………………………………………..13 3-2 تقابل روزنامه اینترنتی و چاپی ………………………………………………………………………………………………….14 4-2 رابطه بین محصول چاپی و دیجیتالی …………………………………………………………………………………………16 5-2 چالش پیشروی روزنامههای آنلاین …………………………………………………………………………………………17 6-2 ساختار چالشبرانگیز بازار روزنامههای آنلاین …………………………………………………………………………..18 7-2 دشواری سودبخشی کسب و کار آنلاین ……………………………………………………………………………………19 8-2 الگوهای کسب و کار روزنامههای آنلاین …………………………………………………………………………………..20 9-2 ساختار بازار آنلاین: با توجه به الگوی مارتین ………………………………………………………………………… 22 10-2 یک محصول، تعاریف متعدد بازار …………………………………………………………………………………………….23 11-2 سفارشیسازی انبوه ……………………………………………………………………………………………………………….25 12-2 نقش اطلاعات در سفارشیسازی انبوه ……………………………………………………………………………………..31 13-2 تلاطم بازار ……………………………………………………………………………………………………………………………32 14-2 درآمد … …………………………………………………………………………………………………………………………….. 35 15-2 رقابت …………………………………………………………………………………………………………………………………..35 16-2 چهار نیروی تاثیرگذار بر سازمان رسانهای ……………………………………………………………………………….36 1-16-2 استراتژی برای شناخت بازار ……………………………………………………………………………………………….36 2-16-2 پیچیدگی بازار ………………………………………………………………………………………………………………….36 3-16-2 تلاطم بازار ……………………………………………………………………………………………………………………….37 4-16-2 تاثیرات محیطی کلی ……………………………………………………………………………………………………… 37
فرم در حال بارگذاری ...
[سه شنبه 1398-12-13] [ 12:42:00 ق.ظ ]
|