مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………………………………….12 2-2 تعریف روزنامه آن­لاین ……………………………………………………………………………………………………………..13 3-2 تقابل روزنامه اینترنتی و چاپی ………………………………………………………………………………………………….14 4-2 رابطه بین محصول چاپی و دیجیتالی …………………………………………………………………………………………16 5-2 چالش پیش­روی روزنامه­های آن­لاین …………………………………………………………………………………………17 6-2 ساختار چالش­برانگیز بازار روزنامه­های آن­لاین …………………………………………………………………………..18 7-2 دشواری سودبخشی کسب و کار آن­لاین ……………………………………………………………………………………19 8-2 الگوهای کسب و کار روزنامه­های آن­لاین …………………………………………………………………………………..20 9-2 ساختار بازار آن­لاین: با توجه به الگوی مارتین ………………………………………………………………………… 22 10-2 یک محصول، تعاریف متعدد بازار …………………………………………………………………………………………….23 11-2 سفارشی­سازی انبوه ……………………………………………………………………………………………………………….25 12-2 نقش اطلاعات در سفارشی­سازی انبوه ……………………………………………………………………………………..31 13-2 تلاطم بازار ……………………………………………………………………………………………………………………………32 14-2 درآمد … …………………………………………………………………………………………………………………………….. 35 15-2 رقابت …………………………………………………………………………………………………………………………………..35 16-2 چهار نیروی تاثیرگذار بر سازمان رسانه­ای ……………………………………………………………………………….36 1-16-2 استراتژی برای شناخت بازار ……………………………………………………………………………………………….36 2-16-2 پیچیدگی بازار ………………………………………………………………………………………………………………….36 3-16-2 تلاطم بازار ……………………………………………………………………………………………………………………….37 4-16-2 تاثیرات محیطی کلی ……………………………………………………………………………………………………… 37

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...