پایان نامه ارشد درباره مشتریان شعب بانک، عوامل یادگیری |
جدول 5-1: توصیف مولفه های یادگیری محوری…………………………………………………………………………..57 جدول 5-2: توصیف مولفه های ارزش مشتری……………………………………………………………………………….59 فهرست نمودارها: نمودار 4-1: توصیف متغیر یادگیری محوری………………………………………………………………………………….48 نمودار 4-2: توصیف متغیر ارزش مشتری ……………………………………………………………………………………..49 نمودار 4-3: توصیف متغیر تعهد به یادگیری……………………………………………………………………………………50 نمودار 4-4: توصیف متغیر چشم اندازمشترک…………………………………………………………………………………51 نمودار 4-5: توصیف متغیر روشن فکری ………………………………………………………………………………………52 چکیده: در دنیای رقابتی امروز شرکت هایی موفق هستند که بتوانند ارزشهای بیشتری برای مشتریان به وجود آورند بنابراین سازمانهای موفق مشتری را محور عملیات سازمان قرار می دهند و در تلاش برای به وجود آوردن و افزایش مداوم ارزش مشتری هستند. عوامل متعددی درایجاد و ارتقای ارزش مشتری موثر هستند؛که یکی از این عوامل یادگیری محوری است هدف این مطالعه بررسی رابطه یادگیری محوری با ارزش مشتری در نظام بانکی است این پژوهش در بین انواع مختلف روش های تحقیق، توصیفی از نوع پیمایشی می باشد. همچنین این تحقیق از حیث هدف از نوع تحقیقات کاربردی است. اطلاعات موردنیاز از طریق توزیع پرسشنامه در بین جامعه آماری(شعب بانک ملی رشت) در شش ماهه اول سال 1393 تهیه شده است. دراین تحقیق 40 شعبه از شعب بانک ملی در رشت مورد بررسی قرار گرفت که تجزیه و تحلیل نتایج نشان داد که سه عامل تعهد سازمان به یادگیری،داشتن چشم انداز مشترک و وجود جو روشن فکری در سازمان با ارزش مشتری مشتریان شعب بانک ملی شهرستان رشت ارتباط دارند.در پایان این تحقیق، برخی نتایج، پیشنهادات و همچنین برخی نکات برای تحقیقات مشابه ممکن در آینده ارائه شد. کلمات کلیدی : یادگیری محوری، ارزش مشتری، تعهد به یادگیری، چشم انداز مشترک، روشن فکری
lass="entry-footer">Edit“پایان نامه ارشد درباره مشتریان شعب بانک، عوامل یادگیری”
فرم در حال بارگذاری ...
[پنجشنبه 1398-12-15] [ 11:52:00 ق.ظ ]
|