استاد مشاور:
 

دکتر نورالدین پرندین
 

 
 

تیرماه 1392
 


(در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است)

فهرست اشکال
عنوان                                                                                             صفحه
شکل 1-1: مدل مفهومی پژوهش 7
شکل 2-1: چهار مرحله تحول مدیریت کیفیت جامع . 26
شکل 2-2: معیارهای جایزه بالدریج برای چارچوب تعالی عملکرد . 33
شکل 2-3: جایزه کیفیت اروپایی 34
شکل 2-4: مدل مدیریت کیفیت جامع . 35
شکل 2-5: مدل اعتبار رویکرد جهانی در مقابل رویکرد احتمالی از اجرای مدیریت کیفیت جامع 36
شکل 2-6: مدل تعیین درجه کاربرد فلسفه و شیوه های مدیریت کیفیت جامع . 37
شکل 2-7: مدل مدیریت کیفیت جامع به عنوان سیستم مدیریتی . 37
شکل 2-8: مدل بررسی شیوه های مدیریت کیفیت جامع و ارتباط آن با رضایت شغلی . 38
شکل 2-9: مدل بررسی ابعاد مختلف مدیریت کیفیت جامع و اثرات آن بر مدیریت دانش . 39
شکل 2-10: مدل بررسی رابطه بین بکارگیری مدیریت کیفیت جامع و عملکرد نوآوری 39
شکل 2-11: مدل بررسی عوامل تعیین کننده پذیرش و بکارگیری مدیریت کیفیت جامع 40
شکل 2-12: مدل تجزیه و تحلیل میزان حمایت از نوآوری توسط مدیریت کیفیت جامع 41
شکل 2-13: مدل بررسی رابطه بین شیوه های مدیریت کیفیت جامع و رضایت مشتری . 42
شکل 2-14: جنبه های مدیریت افراد . 44
شکل 2-15: مرتبط بودن منابع انسانی با فرآیندهای تجاری . 47
عنوان                                                                                             صفحه
شکل 2-16: منابع انسانی به عنوان ارزش افزوده . 50
شکل 2-17: چرخه منابع انسانی 53
شکل 2-18: چارچوب هاروارد برای مدیریت منابع انسانی 55
شکل 2-19: مدل مدیریت منابع انسانی و عملکرد سازمانی 56
شکل 2-20: مدل بررسی ابعاد اساسی شیوه های مدیریت منابع انسانی و عملکرد تولید 57
شکل 2-21: مدل جستجوی روابط بین استراتژی رقابتی، شیوه های مدیریت منابع انسانی، رویکرد مدیریت کیفیت و گرایش مدیریت 58
شکل 2-22: مدل تناسب بین استراتژی کسب و کار و مدیریت منابع انسانی بر اثربخشی مدیریت منابع انسانی و عملکرد سازمانی 58
شکل 2-23: مدل بررسی نتایج ظهور شیوه های مدیریت منابع انسانی برای اعتماد کارکنان در
مدیران . 59
شکل 2-24: مدل بررسی تجربی ارتباط بین بهترین شیوه های مدیریت منابع انسانی، مدیریت دانش، یادگیری سازمانی، توانایی سازمانی و عملکردسازمانی . 59
شکل 2-25: مدل بررسی تاثیرات شیوه های مدیریت منابع انسانی بر ابعاد غیر شخصی اعتماد
سازمانی . 60
شکل 2-26: مدل تاثیر هم ترازی کنترل مدیریت منابع انسانی و استراتژیک کسب و کار بر عملکرد
شرکت . 60
شکل 2-27: مدل بررسی رابطه بین جو زوانی و تعهد موثر 64
 
عنوان                                                                                             صفحه
شکل 2-28: مدل بررسی تاثیرات دلبستگی شغلی و تعهد حرفه ای بر انگیزه یادگیری و انتقال
یادگیری 65
شکل 2-29: مدل تعیین نقش فاکتورهای موقعیتی و شخصی دلبستگی شغلی مدیران ارشد 65
شکل 2-30: مدل آزمایش ویژگی های شخصی مربوط به شغل و دلبستگی شغلی بر تعهد سازمانی . 66
شکل 2-31: مدل بررسی اثرات دلبستگی شغلی، رضایت شغلی، تعهد سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی بر به اشتراک گذاری دانش 67
شکل 2-32: مدل بررسی رابطه علی بین عدم قطعیت شغلی، دلبستگی شغلی، استرس شغلی و عملکرد
شغلی 67
شکل 2-33: مدل تجزیه و تحلیل ارزش پیش بینی نیاز به موفقیت، نیاز به وابستگی و نیاز به قدرت برای دلبستگی شغلی و تعهد سازمانی . 68
شکل 2-34: مدل بررسی رابطه بین پنج تعهد کاری . 69
شکل 2-35: مدل بررسی اثرات مدیریت کیفیت جامع نرم بر نگرش کارکنان . 69
شکل 2-36: مدل بررسی اثرات سه جنبه معنوی محیط کار بر سه نگرش کاری . 70
شکل 4-1 توزیع نمرات آموزش و توسعه . 93
شکل 4-2 توزیع نمرات مشارکت کارکنان 93
شکل 4-3 توزیع نمرات  تشخیص و پاداش . 94
شکل 4-4 توزیع نمرات تمرکز بر مشتری . 94
شکل 4-5 توزیع نمرات ارتباطات سازمانی . 95
عنوان                                                                                             صفحه
شکل 4-6 توزیع نمرات کار تیمی 96
شکل 4-7  توزیع نمرات توانمندسازی 96
شکل 4-8 توزیع نمرات رهبری 97
شکل 4-9 توزیع نمرات دلبستگی شغلی 98
 
فهرست جداول
عنوان                                                                                             صفحه
جدول 2-1: الگوی تکاملی جنبش کیفیت . 25
جدول 2-2: ارزش های برخی از جوایز کیفیت . 30
جدول 2-3: تئوری های منابع انسانی . 51
جدول 3-1:توزیع فراوانی جامعه آماری برحسب جنسیت . 80
جدول 3-2: مقیاس درجه بندی سؤال های پرسشنامه مدیریت کیفیت جامع، مدیریت منابع انسانی و دلبستگی شغلی بر اساس مقیاس پنج درجه ای لیکرت . 83
جدول 3-3: ضرایب پایایی کل پرسشنامه های مدیریت کیفیت جامع، مدیریت منابع انسانی و دلبستگی
شغلی 85
جدول 3-4: ضرایب پایایی زیر مقیاس های پرسشنامه مدیریت کیفیت جامع و مدیریت منابع
انسانی . 85
جدول 4-1: توزیع فراوانی و درصد کارکنان بر حسب جنسیت 90
جدول 4-2: میانگین و انحراف استاندارد بر حسب سن 91
جدول 4-3: توزیع فراوانی و درصد کارکنان بر حسب مدرک تحصیلی 91
جدول 4-4: توزیع فراوانی و درصد کارکنان بر حسب تاهل 92
جدول 4-5: نتایج آزمون کولموگوف – اسمیرنوف . 99
جدول 4-6: ضریب همبستگی بین مدیریت کیفیت جامع و مدیریت منابع انسانی و دلبستگی
شغلی . 99
عنوان                                                                                             صفحه
جدول 4-7: ضریب همبستگی بین آموزش و توسعه و دلبستگی شغلی . 100
جدول 4-8: ضریب همبستگی بین مشارکت کارکنان و دلبستگی شغلی . 100
جدول 4-9: ضریب همبستگی بین تشخیص و پاداش و دلبستگی شغلی . 101
جدول 4-10: ضریب همبستگی بین تمرکز بر مشتری و دلبستگی شغلی . 101
جدول 4-11: ضریب همبستگی بین ارتباطات سازمانی و دلبستگی شغلی . 101
جدول 4-12: ضریب همبستگی بین کار تیمی و دلبستگی شغلی . 102
جدول 4-13: ضریب همبستگی بین توانمندسازی و دلبستگی شغلی 102
جدول 4-14: ضریب همبستگی بین رهبری و دلبستگی شغلی 103
جدول 4-15: نتایج تحلیل رگرسیون چندگانه رابطه بین مولفه های پژوهش . 103
جدول 4-16: نتایج آزمون t مقایسه میانگین نمرات مدیریت کیفیت جامع و مدیریت منابع انسانی بر حسب جنسیت . 104
جدول 4-17: ضریب همبستگی بین مدیریت کیفیت جامع و مدیریت منابع انسانی با سن 104
جدول 4-18: نتایج آزمون F مقایسه میانگین مدیریت کیفیت جامع و مدیریت منابع انسانی بر حسب مدرک تحصیلی 105
جدول 4-19: نتایج آزمون t مقایسه میانگین مدیریت کیفیت جامع و مدیریت منابع انسانی بر حسب
تاهل 105
جدول 4-20: نتایج آزمون t مقایسه میانگین دلبستگی شغلی بر حسب جنسیت . 106
جدول 4-21: ضریب همبستگی بین دلبستگی شغلی با سن 106
عنوان                                                                                             صفحه
جدول 4-22: نتایج آزمون F مقایسه میانگین دلبستگی شغلی بر حسب مدرک تحصیلی 107
جدول 4-23: نتایج آزمون t مقایسه میانگین دلبستگی شغلی بر حسب تاهل . 107
 
فهرست مطالب
عنوان                                                                                             صفحه
چکیده . 1
فصل اول: کلیات پژوهش
مقدمه . 3

 

بیان مسأله . 4
 

اهمیت و ضرورت پژوهش 5
 

اهداف پژوهش 6
 

فرضیه های پژوهش . 6
 

مدل مفهومی پژوهش . 7
 

تعاریف مفهومی و عملیاتی اصطلاحات 7
 
فصل دوم: مبانی نظری پژوهش
2-1 گفتار اول: مدیریت کیفیت جامع یا مدیریت کیفیت فراگیر
مقدمه . 14
2-1-1 تعریف 14
2-2-1 تاریخچه . 15
2-3-1 ویژگی ها . 18
 
عنوان                                                                                             صفحه
2-4-1 اهداف 18
2-5-1 رهبران کیفیت 18
2-6-1 وقایع مهم در توسعه مدیریت کیفیت جامع 22
2-7-1 الگوی تکاملی جنبش کیفیت 25
2-8-1 چهار مرحله تحول مدیریت کیفیت جامع 26
2-9-1 ابعاد هشت گانه کیفیت 27
2-10-1 دیدگاه های رایج در مدیریت کیفیت جامع 28
2-11-1 ارزش های برخی جوایز کیفیت 30
2-12-1 جوایز اصلی کیفیت 31
2-13-1 مدل ها . 34
 
2-2 گفتار دوم: مدیریت منابع انسانی
مقدمه  . 43
2-1-2 تاریخچه . 43
2-2-2 تعریف 45
2-3-2 ویژگی های مدیریت منابع انسانی 45
2-4-2 آغاز تحول 46

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...