>
  • مشبکی، اصغر، خدامی، سهیلا و مرادی، حمید (1389) ارائه مدل تاثیر دیدگاه مصرف کننده بر ارزش کلی درک شده محصولات سفارشی سازی شده انبوهفصلنامه پژوهشنامه مدیریت، سال سوم، شماره هفتم، بهار 07، صص 90 55.
  • مقصودی، محمد حسین، (1382)، ارتباط بین رضایت مشتری با کارایی و اثر بخشی فرآیندها، مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس مدیران کیفیت، تیرماه.
  • مقیمی، سیدمحمد، (1389)،  سازمان و مدیریت رویکردی پژوهشی، چاپ ششم، تهران: انتشارات ترمه.
  • مقیمی، سیدمحمد، رمضان، مجید، (1390)، پژوهشنامه مدیریت، تهران: انتشارات راه دان.
  • میرغفوری، سید حبیب، و ملکی، فاطمه، (1386)، ارزیابی سطح کیفیت خدمات کتابخانه های آموزشی با رویکردLibQual (مورد: کتابخانه های دانشگاه یزد) ، کتابداری و اطلاع رسانی، جلد 10، شماره 1.
  • نادری، عزت الله و مریم سیف نراقی (1371) روش های تحقیق و چگونگی ارزشیابی آن در علوم انسانی با تأکید بر علوم تربیتی چاپ چهارم، دفتر تحقیقات و انتشارات بدر، زمستان.
  • نورالسناء، عباس، سقایی، عباس (1387) ” اندازه گیری رضایت مشتری برای شناسایی فرصت های بهبود در خدمات پژوهشی آموزش عالیفصلنامۀ پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی، شمارۀ47.
  • هومن, حیدر علی. (1384). مدل یابی معادلات ساختاری با کاربرد نرم افزار لیزرل، انتشارات سمت، چاپ اول.

 

  1. Abel Komunda (School of Business, Makerere University, Kampala, Uganda, and Aihie Osarenkhoe) & Department of Business & Economic Studies, (Faculty of Education and Economics, University of Ga¨ vle, Ga¨ vle, Sweden) “Effects of service recovery on customer satisfaction and loyalty” Journal, Vol. 18 No. 1, 2012, pp. 82-103.
  2. Alegre-Vidal, J. , Lapiedra-Alcami, R. , & Chiva-Gomez, R. (2004).  Linking operations strategy and product innovation: an empirical study of Spanish ceramic tile producers”. Research Policy , 33 (5) , 829-839.
  3. Andreassen, T. W. (1999) , “What drives customer loyalty with complaint resolution?”, Journal of Service Research, Vol. 2, pp. 324-32.
  4. Andreassen, T. W. (2000) , “Antecedents to satisfaction with service recovery”, European Journal of Marketing, Vol. 34 Nos 1/2, pp. 156-75.
  5. Andreassen, T. W. (2001) , “From disgust to delight: do customers hold a grudge?”, Journal of Service Research, Vol. 4 No. 1, pp. 39-49.
  6. Ball, D. , Macha´s, P. S. and Coelho, A. (2004) , “The role of communication and trust in explaining customer loyalty”, European Journal of Marketing, Vol. 38 Nos 9/10, pp. 1272-93.
  7. Bell, S. J. and Luddington, J. A. (2006) , “Coping with customer complaints”, Journal of Service Research, Vol. 8 No. 3, pp. 221-33.
  8. Boshoff, C. (1997) , “An experimental study of service recovery options”, International Journal of Service Industry Management, Vol. 8 No. 2, pp. 110-30.
  9. Boshoff, C. (2005) , “A re-assessment and refinement of RECOVSAT – an instrument to measure satisfaction with transaction-specific service recovery”, Managing Service Quality, Vol. 15 No. 5, pp. 410-25.

-author-wrapper clearfix">
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...