پایان نامه : نقش بازخوردهای مثبت و منفی در خود ارزیابی آزمودنیهای افسرده و غیر افسرده |
اهمیت و ضرورت تحقیق. 6
اهداف تحقیق: 7
فرضیه های تحقیق : 8
تعاریف عملیاتی 8
فصل دوم. 10
تعریف افسردگی 11
اختلالات افسردگی 11
طبقه بندی افسردگی 12
همه گیرشناسی اختلالات افسردگی 14
شیوع و بروز اختلالات افسردگی 14
جنسیت 16
مغز و عصب شیمیایی 17
دوره های افسردگی: 19
انواع افسردگی 20
رویکردهای افسردگی 21
مدل زیست شناختی 22
نظریه روان کاوی: 24
نظریه رفتارگرایی: 26
نظریه شناختی: 27
نظریه تلفیقی (یکپارچه) لوینسون در خصوص افسردگی 29
عوامل پیش بینی کننده دوره های افسردگی و عود آن و چگونگی انطباق آن ها با نظریه لوینسون. 34
دوره های افسردگی 34
نظریه یادگیری اجتماعی لوینسون. 45
مدل خود کنترلی 47
کاربرد مدل خود کنترلی 52
نشانه شناسی 52
سبب شناسی 54
درمان. 54
درماندگی آموخته شده سلیمگن: 56
مدل رفتاری- شناختی سلیمگن. 57
تجدیدنظر تئوری درماندگی فرمولبندی جدید: 58
وضعیت مفهومی تبیین و سبک تبیین: 61
تبیین های علی و سبک تبیین، سازه های فرضی: 65
سبک تبیین در مقابل واقعیت: 66
روش تحقیق. 68
ابزار گردآوری داده ها 68
جامعه آماری ، نمونه آماری و روش تجزیه و تحلیل داده ها : 70
فصل چهارم. 71
مقدمه. 71
آمار توصیفی 71
آمار استنباطی 75
فصل پنجم. 82
مقدمه: 82
بحث و بررسی نتایج 82
محدودیت های تحقیق. 85
پیشنهادات 87
منابع. 88
مقدمه
در تاریخ معاصر علوم، معانی مفاهیمی مانند «مکتب»، «نظریه» و یا «تئوری» تا حد زیادی مترادف به کار رفته است. منظور از این مفاهیم غالبا ارائه بینش و روش خاصی
فرم در حال بارگذاری ...
[سه شنبه 1398-12-06] [ 02:28:00 ب.ظ ]
|