جدول 4-15 شاخص­های برازش مدل معادلات ساختاری …………………………………………………………………………… 111

فهرست اشکال

شکل 1-1 مدل مفهومی تحقیق………………………….. …………………………………………………………………………………………. 8

شکل 2-1 مدل شکل گیری رضایتمندی مشتری…………………………………………………………………………………………….  29

شکل 2-2 مدل مفهومی تحقیق ……………………………………………………………………………………………………………………. 39

شکل 2-3: سیستم ایده آل کلی برای اظهار و پرداخت مالیات به صورت الکترونیکی ………………………………………….. 71

شکل 4-1  مدل معادلات ساختاری در حالت تخمین استاندارد …………………………………………………………………….. 112

شکل 5- 1مدل ساختاری تحقیق (بررسی مدل اصلی تحقیق) ……………………………………………………………………….. 120

فهرست نمودارها

نمودار 4-1 درصد فراوانی آزمودنی­ها بر حسب جنسیت ……………………………………………………………………………….  97

نمودار 4-2 درصد فراوانی آزمودنی­ها بر حسب وضعیت تأهل ……………………………………………………………………….. 98

نمودار 4-3 درصد فراوانی آزمودنی­ها بر حسب تحصیلات ……………………………………………………………………………  99

نمودار 4-4 درصد فراوانی آزمودنی­ها بر حسب سن ……………………………………………………………………………………. 100

نمودار 4-5 درصد فراوانی آزمودنی­ها بر حسب میزان درآمد ………………………………………………………………………… 101

نمودار 4-6 درصد فراوانی آزمودنی­ها بر حسب تجربه کار با کامپیوتر ……………………………………………………………. 102

نمودار 4-7 درصد فراوانی آزمودنی­ها بر حسب تجربه استفاده از اینترنت ………………………………………………………. 103

نمودار 4-8 معادله خط رابطه­ بین ادراک کیفیت ارائه شده و رضایت مؤدیان ……………………………………………….. 105

نمودار 4-9 معادله خط رابطه­ بین ادراک سودمند بودن و رضایت مؤدیان ………………………………………………………106

نمودار 4-10 معادله خط رابطه­ بین انتظار مالیات دهندگان و رضایت مؤدیان ……………………………………………….. 108

       نمودار 4-11 معادله خط رابطه­ بین ریسک ادراک شده مالیات دهندگان و رضایت مؤدیان………………………………. 109

 
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...