پایان نامه مدل شکل گیری رضایتمندی مشتری، مدل معادلات ساختاری |
جدول 4-15 شاخصهای برازش مدل معادلات ساختاری …………………………………………………………………………… 111
فهرست اشکال
شکل 1-1 مدل مفهومی تحقیق………………………….. …………………………………………………………………………………………. 8
شکل 2-1 مدل شکل گیری رضایتمندی مشتری……………………………………………………………………………………………. 29
شکل 2-2 مدل مفهومی تحقیق ……………………………………………………………………………………………………………………. 39
شکل 2-3: سیستم ایده آل کلی برای اظهار و پرداخت مالیات به صورت الکترونیکی ………………………………………….. 71
شکل 4-1 مدل معادلات ساختاری در حالت تخمین استاندارد …………………………………………………………………….. 112
شکل 5- 1مدل ساختاری تحقیق (بررسی مدل اصلی تحقیق) ……………………………………………………………………….. 120
فهرست نمودارها
نمودار 4-1 درصد فراوانی آزمودنیها بر حسب جنسیت ………………………………………………………………………………. 97
نمودار 4-2 درصد فراوانی آزمودنیها بر حسب وضعیت تأهل ……………………………………………………………………….. 98
نمودار 4-3 درصد فراوانی آزمودنیها بر حسب تحصیلات …………………………………………………………………………… 99
نمودار 4-4 درصد فراوانی آزمودنیها بر حسب سن ……………………………………………………………………………………. 100
نمودار 4-5 درصد فراوانی آزمودنیها بر حسب میزان درآمد ………………………………………………………………………… 101
نمودار 4-6 درصد فراوانی آزمودنیها بر حسب تجربه کار با کامپیوتر ……………………………………………………………. 102
نمودار 4-7 درصد فراوانی آزمودنیها بر حسب تجربه استفاده از اینترنت ………………………………………………………. 103
نمودار 4-8 معادله خط رابطه بین ادراک کیفیت ارائه شده و رضایت مؤدیان ……………………………………………….. 105
نمودار 4-9 معادله خط رابطه بین ادراک سودمند بودن و رضایت مؤدیان ………………………………………………………106
نمودار 4-10 معادله خط رابطه بین انتظار مالیات دهندگان و رضایت مؤدیان ……………………………………………….. 108
نمودار 4-11 معادله خط رابطه بین ریسک ادراک شده مالیات دهندگان و رضایت مؤدیان………………………………. 109
فرم در حال بارگذاری ...
[چهارشنبه 1398-12-14] [ 08:11:00 ب.ظ ]
|