اولین دستگاه خوددریافت در استان گیلان˛دربانک ملی شعبه مرکزی رشت واقع در خیابان  امام خمینــــــی  راه اندازی شد.این دستگاه قادر به ارائه انواع خدمات بانکی از جمله دریافت وجه ، دریافت چک ، پرداخت قبوض ، انتقال وجه ، اعلام مانده حساب ، شارژ سیم کارت ، پذیرش درخواست دسته چک  می باشد.  با راه اندازی این دستگاه جدید در گیلان ، مشتریان می توانند وجوه خود را بدون مراجعه به شعب به حساب های مربوطه واریز و رسید دریافت نمایند. 2-2-5) شعبه تمام اتوماتیک بانک ملی ایران شهاب ملی شعب تمام الکترونیک و بدون کارمندی هستند که به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات به مشتریان بانک می باشند. این شعب برای اولین بار در کشور راه اندازی گردیده و اکثر خدمات بانکی را بدون مراجعه به کارکنان بانک از طریق دستگاه های مختلف بانکی امکان پذیر می سازند. شعب تمام الکترونیک بصورت شبانه روزی بوده و بدون محدودیت زمانی آماده خدمت رسانی به مشتریان بانک هستند. خدمات قابل ارائه در شعبات ملی: کلیه خدمات قابل ارائه از طریق خودپرداز خدمات مربوط به واریز آنی به حساب اعم از قبول وجه یا ایران چک و چک اشخاص و کلیه قبوض خدماتی انتقال وجه ، صورت حساب، مانده کارت… صدور کارت هدیه آنی الکترونیکی با قابلیت درج پیام مدنظر مشتری بر روی کارت و انتخاب طرح و مبلغ مد نظر امکان تبدیل ارز و دریافت وجه در قالب صراف کارت ملی امکان تهیه بلیط خدمات شهری اتوبوس، مترو و درآینده هواپیما امکان افتتاح حساب در خارج از ساعات اداری (این خدمت فعلاً تا ساعت 17 فعال می باشد) امکان دریافت کلیه خدمات موجود در سایت اینترنتی بانک ملی ایران اعم از خدمات مربوط به پرداخت اقساط تسهیلات ، پرداخت قبوض، انتقال وجه اینترنتی و… در این شعبه ها انواع دستگاه های خودپرداز، خود دریافت ، کیوسک بانکی، صرافی و صدور آنی کارت هدیه در محیطی کاملاً تخصصی تعبیه شده و به مشتری این امکان را می دهد که بدون حضور پرسنل بانک کلیه خدمات مورد نیاز خود را به صورت 24 ساعته به انجام رساند. طراحی مناسب و ایجاد فضای امن از ویژگی های این شعب می باشد. مانیتورهای آموزشی و اطلاع رسانی از قبیل، نرخ ارز ، تغییرات سهام بورس و اوراق بهادار و تیزرهای تبلیغاتی. 2-2-6) پایگاه های شبانه روزی خودپرداز بانک ملی ایران در راستای اجرایی نمودن بانکداری الکترونیک و دسترسی سریع مشتریان در ساعات متفاوت شبانه روز اقدام به راه اندازی مکان هایی نموده است که مجهز به چندین دستگاه خودپرداز و دستگاه وب کیوسک بوده و بصورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشد . ضمناً‌این پایگاه ها مرتب کنترل می شوند تا مشکلی در خودپردازها ایجاد نگردد. 2-2-7) اهداف نظام بانکی

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...