مشتریان 

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت موسسه آموزش عالی نیما دانشکده مدیریت پایان نامه برای دریافت مدرک کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی-بازاریابی گروه علوم انسانی عنوان پایان نامه: تحلیل و بررسی نقش بازاریابی سبز در مزیت رقابتی جذب مشتریان  (مورد مطالعه : شرکت های شهرک صنعتی رجه بابل) شهریور 94 (در فایل […]

پایان نامه تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر قصد خرید مصرف کنندگان

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت نام دانشکده: دانشگاه ارشاد دماوند   پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی (گرایش بازاریابی بین‌الملل)   موضوع : تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر قصد خرید مصرف کنندگان (مطالعه موردی: مصرف کنندگان محصولات لبنی شرکت صالح در شهرستان بابل)   استاد مشاور: جناب […]

پایان نامه ارشد: تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر قصد خرید مصرف کنندگان

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مدیریت بازرگانی گرایش :بازاریابی بین‌الملل عنوان : تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر قصد خرید مصرف کنندگان (مطالعه موردی مصرف کنندگان محصولات لبنی شرکت صالح در شهرستان بابل)

پایان نامه ارشد: بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی سبز بر تصمیم خرید مصرف كنندگان

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مدیریت بازرگانی گرایش :داخلی عنوان : بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی سبز بر تصمیم خرید مصرف كنندگان(مطالعه موردی مصرف كنندگان محصولات لبنی شركت پگاه در شهرستان رشت)

قسمت دوم پایان نامه های دانلودی رشته مدیریت  ( 1163 پایان نامه )

پایان نامه نیاز به منحصر بفرد بودن مصرف کنندگان و تاثیرآن بر درک برند پایان نامه نقش ویژگی اخلاقی مدیران در افزایش اعتماد شهروندان پایان نامه نقش مدیریت کیفیت جامع بر بهبود کارایی کارکنان دانشگاه پایان نامه نقش بدبینی سازمانی در بی تفاوتی سازمانی پایان نامه مهندسی مجدد فرآیندهای تامین و تدارکات پروژه ها پایان […]

قسمت اول پایان نامه های دانلودی رشته مدیریت  ( 1308 پایان نامه )

پایان نامه بررسی رابطه ساختار سازمانی بر کارآفرینی در ادارات شهرستان سرپل ذهاب پایان نامه تحلیل اثر بخشی برنامه های آموزشی در بیمارستان شهدای شهرستان سرپل زهاب در سال 1392 دانلود پایان نامه کارشناسی:بررسی بکارگیری مدیریت دانش درسطح سازمانها دانلود پایان نامه ﺑﺮرﺳﯽ ﺗﺎﺛﯿﺮﺒﮏﺳ رﻫﺒﺮی و ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ﺑﺮ ﻧﯿﺖ ﺑﺮای ﺗﺴﻬﯿﻢ داﻧﺶ (ﻣﻮرد ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ […]

پایان نامه مدیریت منابع انسانی سبز

تدوین طرح سبز و رویکرد عالی آن با بازنگری در تفکر اداره جامعه بر اساس موضوع توسعه پایدار مطرح شده است. طرح دولت سبز طراحی و اداره امور  بر اساس حداقل ضایعات زیست محیطی استفاده بهینه از منابع است و دیگر ابعاد مدیریتی نظیر پاسخگویی ، اطلاع رسانی جامع، فراهم نمودن زمینه های مشارکت همگان […]

دانلود همه پایان نامه ها درباره مزیت رقابتی

در کتب درسی استراتژی مربوط به زمان آکوف (1970) و آندروس (1971)، کاستی­ها و توانایی­های یک بنگاه خاص تعریف شده اما درباره مزیت رقابتی مطلبی بیان نشده است. البته، پنروز (1959) در چندین مورد به مزیت رقابتی اشاره کرده است. آنسوف (1965) نیز از این اصطلاح استفاده کرده ولی تنها به این موضوع که بنگاه […]

پایان نامه ها درباره بازاریابی داخلی استراتژیک -آمیخته بازاریابی درونی

پایان نامه تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر خرید کتب کودک و نوجوان پایان نامه ارشد رشته مدیریت : رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی بادرکی از میزان فروش شرکتهای متوسط وکوچک پایان نامه رتبه بندی عوامل موثر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مصرف کنندگان محصولات نانو پایان نامه بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مصرف […]

پایان نامه شناسایی رابطه مسئولیت اجتماعی شرکت با وفاداری مشتریان

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده علوم انسانی     پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (گرایش بازاریابی بین الملل)     عنوان پایان نامه: شناسایی رابطه مسئولیت اجتماعی شرکت با وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: بانک ملت)        زمستان 1390 (در فایل دانلودی نام نویسنده و […]

پایان نامه تقسیم بندی مشتریان بر اساس تمایل به خرید کالای سبز در بازار مصرفی ایران

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت پایان نامه برای دریافت مدرک کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی بین المللی         تقسیم بندی مشتریان  بر اساس تمایل به خرید کالای سبز در بازار مصرفی ایران        شهریور 1390 (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود […]

پایان نامه شناسایی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان تجاری هتل ها

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحــد نراق پایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A) در رشته مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت مالی شناسایی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان تجاری هتل ها از سال 1385 الی 1391 (مورد مطالعه هتل های آبادان) تابستان 1393  (در فایل دانلودی نام نویسنده […]

پایان نامه رابطه توسعه صادرات گلهای زینتی با اشتغال شهرستان محلات از سال 1382تا 1392

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق دانشکده مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (. M. A) رشته مدیریت بازرگانی گرایش بین الملل  عنوان: رابطه توسعه صادرات گلهای زینتی با اشتغال شهرستان محلات از سال 1382تا 1392 زمستان 1393 (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد […]

پایان نامه بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مصرف کننده محصولات لبنی در استان مازندران با بهره گرفتن از تحلیل فازی

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی عنوان بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مصرف کننده محصولات لبنی در استان مازندران با بهره گرفتن از تحلیل فازی استاد مشاور دکتر میلاد جاسمی زرگانی تابستان 1393 (در […]
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...