منبع پایان نامه ارشد درمورد تحلیل سلسله مراتبی، تعاریف رضایت مشتری |
ضمیمه شماره 4 : پرسشنامه تحلیل سلسله مراتبی مدیران ……………………………………………………………151 ضمیمه شماره 5 : پرسشنامه تحلیل سلسله مراتبی مشتریان …………………………………………………………157 ضمیمه شماره 6 : محاسبات SPSS ………………………………………………………………………………………………….162 منابع منابع فارسی ……………………………………………………………………………………………………………………………………….185 منابع انگلیسی ……………………………………………………………………………………………………………………………………188 چکیده انگلیسی …………………………………………………………………………………………………………………………………190 فهرست جداول : عنوان صفحه جدول (2-1) : تعاریف رضایت مشتری ……………………………………………………………………………………………………..36 جدول (2-2) : جدول کانو از دیدگاه مشتریان ………………………………………………………………………………………….54 جدول (2-3) : جدول کانو از دیدگاه کارکنان …………………………………………………………………………………………..54 جدول (2-4) : جدول مقیاس AHP …………………………………………………………………………………………………………60 جدول (2-5) : جدول شاخص تصادفی ……………………………………………………………………………………………………..62 جدول (2-6) : عوامل نهایی با ذکر منبع …………………………………………………………………………………………………..70 جدول (2-7) : جدول مدون مروری بر ادبیات پیشین ………………………………………………………………………………73 جدول (3-1) : نام و تعداد پرسنل شعب ……………………………………………………………………………………………………84 جدول (4-1) : عوامل نهایی تحقیق …………………………………………………………………………………………………………..94 جدول (4-2) : جدول پرسشنامه های توزیع شده و جمع آوری شده بین کارکنان و مشتریان ………………95 جدول (4-3) : جنسیت کارکنان ……………………………………………………………………………………………………………….95
فرم در حال بارگذاری ...
[دوشنبه 1398-12-12] [ 01:19:00 ب.ظ ]
|