3-7 روش نمونه گیری و برآورد حجم نمونه…………………………………………………………………..  101 3-8 روایی و پایایی ابزار اندازه گیری………………………………………………………………………….. 103 3-8-1 روایی (اعتبار)  …………………………………………………………………………………………  103 3-8-2 پایایی ……………………………………………………………………………………………………..  104 3-9 روش تجزیه و تحلیل اطلاعات……………………………………………………………………………….105 3-10 تشریح الگوریتم پژوهش……………………………………………………………………………………105 3-11پرده های سه گانه روش علمی ……………………………………………………………………………..106 3-12 نقشه علمی پژوهش………………………………………………………………………………………….108 جمع بندی کلی  ……………………………………………………………………………………………………. 109 فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده ها ……………………………………………..……………………………..110 4-1 مقدمه ………………………………………………………………………………………………………….111 4-2 آمار توصیفی …………………………………………………………………………………………………112 4-2-1 توزیع فراوانی جنسیت ………………………………………………………………………………..112 4-2-2 توزیع فراوانی پست سازمانی  ………………………………………………………………………..113 4-2-3 توزیع فراوانی تحصیلات ……………………………………………………………………………. 114 4-2-4 توزیع فراوانی سن …………………………………………………………………………………..  115 4-2-5 توزیع فراوانی سابقه خدمت …………………………………………………………………………  116 4-3 توصیف متغییرهای پژوهش  ………………………………………………………………………………. 118 4-3-1توصیف مدیریت رقابتی ………………………………………………………………………………. 118 4-3-2 توصیف مدیریت سازش ………………………………………………………………………………120 4-3-3 توصیف مدیریت مصالحه …………………………………………………………………………….122 4-3-4 توصیف مدیریت همکاری……………………………………………………………………………..124

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...