(جدول 1-2، ارزش های شخصی)…………………………….. 17 (جدول 1-3 . ابعاد محتوایی شعار تبلیغاتی، Foster,2001)………. 20 (جدول 1-4 .واژهای پر تکرار جهانی منبع: Adslogans.co.uk)……… 21 (جدول 1-5. شعارهای تبلیغاتی برتر جهان، Adage.com)………… 21 (جدول1-6، شعارهای تبلیغاتی بانک های حاضر)………………. 22 (جدول1-7، شعار های تبلیغاتی بانک های مطرح جهانی)………… 22 (جدول -2-1. نقش های برند ،منبع گودیر(1996))……………… 47 (جدول 2-2 رویکرد اقتصادی و هویتی،منبع تیلده هدینگ و دیگران ) 75 (جدول 2-3، رویکرد مشتری مداری و شخصیتی ،منبع تیلده هدینگ و دیگران)…………………………………………….. 76 (جدول 2-4، رویکرد رابطه ای و اجتماعی،منبع تیلده هدینگ و دیگران)…………………………………………….. 77 (جدول2 -5، رویکرد فرهنگی ،منبع تیلده هدینگ و دیگران)…….. 78 (جدول 2-6. جاذبه های احساسی)………………………….. 84 (جدول2-7، اهداف و استراتژی هایی که منجر به پاسخ می شود)….. 95 (جدول . 2-9 فراوانی ویژگی های شعار تبلیغاتی)…………… 130 (جدول 2-10، فراوانی ویژگی های ساختار شعار تبلیغاتی)…….. 130 (جدول2-11، فراوانی شاخص های محتوایی شعار تبلیغاتی)……… 130 (جدول 2-12، فراوانی ویژگی های خدمات در شعار تبلیغاتی)…… 130 (جدول 2-13، فراوانی زیر شاخص های اصلی بانک در محتوای شعار تبلیغاتی)………………………………………….. 131 (جدول2-14، فراوانی شاخص های فرعی شعار تبلیغاتی در کل)…… 131 (جدول 2-15، فهرست تحقیقات خارجی انجام شده در زمینه های مرتبط با پژوهش حاضر)……………………………………… 133

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...