3-6.نتیجه گیری……………………………………………………………………………………………………………64 فصل چهارم:تجزیه و تحلیل داده ها و یافته های تحقیق……………………………………….65 4-1.مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………66 4-2.آمارتوصیفی………………………………………………………………………………………………………..66 4-2-1.تحلیل جمعیت شناختی نمونه……………………………………………………………………………..66 4-2-1.توصیف متغیرهای جمعیت شناختی……………………………………………………………………….67 4-2-1-1.جنسیت…………………………………………………………………………………………………………67 4-2-1-2.سن………………………………………………………………………………………………………………68 4-2-1-3.سطح تحصیلات……………………………………………………………………………………………..69 4-2-1-4.سابقه خدمت…………………………………………………………………………………………………70 4-2-2.توصیف متغیرهای اصلی تحقیق……………………………………………………………………………71 4-2-2-1.تلاطم بازار…………………………………………………………………………………………………..71 4-2-2-2.تمرکززدایی………………………………………………………………………………………………….72 4-2-2-3.مشتری مداری………………………………………………………………………………………………73 4-2-2-4.رقیب محوری………………………………………………………………………………………………74 4-2-2-5.گرایش به نوآوری…………………………………………………………………………………………75 4-2-2-6.شدت رقابت………………………………………………………………………………………………..76 4-2-2-7.قابلیت های بازاریابی…………………………………………………………………………………….77 4-2-2-8.عملکرد شعبه………………………………………………………………………………………………..78 4-3.آزمون فرضیه های تحقیق……………………………………………………………………………………….79 4-3-1.آزمون مدل تحقیق………………………………………………………………………………………………79 4-3-2.شاخص های برازش مدل…………………………………………………………………………………….82 4-4.بررسی فرضیه های تحقیق……………………………………………………………………………………….83

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...