پایان نامه : بررسی عوامل تاثیر گذار بر یادگیری سازمانی و اندازه گیری آن در در شبکه بهداشت |
پرسشهای پژوهش: 13
روش پژوهش: 13
قلمرو پژوهش: 14
متغیرهای پژوهش: 14
فصل دوم:ادبیات و پیشینه تحقیق 16
2-1- اهمیت یادگیری: 17
2-2- تعریف یادگیری: 17
2-3- دانششناسی و نظریههای یادگیری 19
2-3-1- دیوید هیوم. 20
2-3-2- ایمانوئل کانت 21
2-3-3- جان لاک 21
2-3-4- چارلز داروین 22
2-4- پاردایم یادگیری 23
2-4-1- پارادایم شناختی 23
2-4-1-1- نورمن 23
2-4-2- پارادایم تداعی گری 24
2-4-2-1- پاولو. 25
2-4-3- پارادایم کارکردگرایی 26
2-4-3-1- ثرندایک. 26
2-4-4- پارادایم عصبی- فیزیولوژی 27
2-4-4-1- هب 27
2-4-5- پاردایم تکاملی 28
2-4-5-1- بولس. 28
2-5- یادگیری در سازمان. 29
2-5-1- یادگیری فردی 29
2-5-1-2- شرطی سازی وسیلهای (شرطی سازی عامل) 30
2-5-1-3- تئوری شناختی یادگیری 31
2-5-1-4- یادگیری اجتماعی 31
2-6- یادگیری سازمانی 32
2-7- یادگیری سازمانی بر اساس جهتگیری 33
2-7-1- یادگیری برای بقا 33
2-7-2- یادگیری برای گذار. 34
2-7-3- یادگیری دوگانه. 35
2-7-4- یادگیری آینده نگر. 35
2-8- تعریف سازمان یادگیرنده. 37
2-8-1- پیترسنگه. 39
2-8-1-1- تسلط فردی ( قابلیت شخصی) 44
2-8-1-2- چارچوبهای فکری مکتوم(الگوهای ذهنی) 47
2-8-1-3- ایجاد یگانگی در بینشها(آرمان مشترک) 49
2-8-1-4- یادگیری گروهی(یادگیری جمعی) 51
2-8-1-5- تفکر نظاممند(تفکر سیستمی) 55
2-8-2- چالشهای تغییر در سازمان یادگیرنده. 59
2-8-2-1- چالشهای شروع اولیه تغییر. 60
2-8-2-2- چالشهای حفظ و تداوم حرکت فرایند تغییر. 60
2-8-2-3- چالشهای طراحی و تفکر مجدد جامع و نظامند فرآیند تغییر. 61
2-8-2- استیفن رابینز. 62
2-8-3- دفت 64
2-8-3-1- رهبر اندیشمند. 66
2-8-3-2- تفویض اختیار به کارکنان. 67
2-8-3-3- استراتژی خود جوش. 68
2-8-3-4- فرهنگ قوی 68
2-8-3-5-مبادله اطلاعات 69
2-8-3-6- ساختارهای افقی 70
2-8-4- کالونویک ولیون. 70
2-8-4-1- رهبران با بینش. 71
2-8-4-2- وجود برنامه و نظام سنجش. 71
2-8-4-3- اطلاعات 72
2-8-4-4- ابتکار و نوآوری 72
2-8-4-5- اقدام. 72
2-8-5- لوتانز. 72
2-8-6- سازمان یادگیرنده از دیدگاه مورگان. 74
2-9- چارچوب نظری پژوهش. 75
2-10- پیشینه پژوهش: 77
فصل سوم:روش شناسی تحقیق 80
مقدمه: 81
سوال پژوهش. 81
روش پژوهش. 81
منابع جمع آوری اطلاعات 82
منابع ثانویه. 82
جامعه آماری 83
روایی و پایایی پژوهش: 83
روش تجزیه و تحلیل دادهها 85
فصل چهارم:تجزیه و تحلیل داده ها. 87
4-1- مقدمه. 88
4-2- ویژگیهای جمعیت شناختی پاسخدهندگان 88
4-3- آماره های استنباطی: 92
4-3-1- آزمون قابلیت اعتماد پرسشنامه مورد استفاده در تحقیق 92
4-3-2- آزمون یک نمونه ای کولموگروف اسمیرنوف 93
4-3-3- آزمون فرضیات: 94
فرضیه اول: 94
فرضیه دوم: 95
فرضیه سوم: 96
فرضیه چهارم: 98
فرضیه پنجم: 99
فرضیه ششم: 100
فرضیه اصلی: 101
فصل پنجم:نتیجه گیری و پیشنهادها. 104
فرم در حال بارگذاری ...
[سه شنبه 1398-12-06] [ 02:09:00 ب.ظ ]
|