پایان نامه ارشد با موضوع کیفیت درک شده، ارزش اجتماعی |
در این تحقیق کیفیت درک شده توسط شاخصهای غوطهوری و شگفتزدگی (کائو و همکاران[14]، 2008، ص167.( توسط طیف 5 گزینهای لیکرت (کاملا موافقم، موافقم، تا حدودی موافقم، مخالفم، کاملا مخالفم) سنجیده خواهد شد.
1-9-3) ارزش درک شده
در این تحقیق ارزش درک شده توسط شاخصهای ارزش اجتماعی (سوئینی و سوتار،2001،ص211؛ویلیامز و سوتار[15]،2005، ص132)، ارزش کارکردی (نویاپایاک[16]،2009،ص144؛ ریگاتی لوچینی و ماسون، 2010، ص53؛ ویلیامز و سوتار،2005،ص132)، ارزش مادی (ریگاتی لوچینی و ماسون،2010،ص53؛ نویاپایاک، 2009، ص145؛ ویلیامز و سوتار،2005، ص132)، ارزش احساسی (نویاپایاک،2009،ص144؛ ویلیامز و سوتار،2005، ص132)، ارزش نوآوری (اتو و ریچی،1996،ص167، ویلیامز و سوتار،2005، ص132) و ارزش میانفردی (نویاپایاک،2009،ص144) توسط طیف 5 گزینهای لیکرت (کاملا موافقم، موافقم، تا حدودی موافقم، مخالفم، کاملا مخالفم) سنجیده خواهد شد.
1-9-4) رضایت
در این تحقیق رضایت توسط مدل انتظارات/عدم تایید انتظارات (زابکار و همکاران،2010،ص545؛ معصومه،2006،ص8؛ هاچینسون و همکاران،2009،ص304) توسط طیف 5 گزینهای لیکرت(کاملا موافقم، موافقم، تا حدودی موافقم، مخالفم، کاملا مخالفم) سنجیده خواهد شد.
1-9-5) واکنشهای رفتاری
در ابن تحقیق واکنشهای رفتاری توسط شاخصهای بازگشت مجدد و پیشنهاد به دیگران توسط طیف 5 گزینهای لیکرت(کاملا موافقم، موافقم، تا حدودی موافقم، مخالفم، کاملا مخالفم) سنجیده خواهد شد (بیکر و کرامپتون[17]،2000،ص795؛ خوشخو و یزدی،1389،ص125؛ نویاپایاک،2009،ص144؛ هاچینسون و همکاران،2009،ص304). 1-10) اهداف کاربردی نتیجه این کار میتواند مورد استفاده سازمان میراث فرهنگی و سایر سازمانهای ذیربط از جمله استانداری، شهرداری یا فرمانداریها قرار بگیرد. 1-11) قلمرو تحقیق گستره این تحقیق در سه قلمرو موضوعی، زمانی و مکانی قرار میگیرد که عبارتند از: قلمرو موضوعی ـ قلمرو موضوعی این تحقیق در زمینه رفتار مصرفکننده میباشد. قلمرو زمانی ـ جمعآوری دادهها و اطلاعات این تحقیق در نوروز 1393 صورت گرفته است. قلمرو مکانی ـ این تحقیق در استان گیلان صورت گرفته است.
فرم در حال بارگذاری ...
[پنجشنبه 1398-12-15] [ 06:22:00 ب.ظ ]
|