سپاسگـــزاری با سپاس از سه وجود مقدس: پدرم ، مادرم و استادانمان آنان که ناتوان شدند تا ما به توانایی برسیم… موهایشان سپید شد تا ما روسفید شویم… و عاشقانه سوختند تا گرمابخش وجود ما و روشنگر راهمان باشند… با تقدیر و درود فراوان خدمت خانواده بسیار عزیز، دلسوز و فداکارم که پیوسته جرعه نوش جام تعیلم و تربیت، فضیلت و انسانیت آنها بوده ام و همواره چراغ وجودشان، روشنگر راه من در سختیها  و مشکلات بوده است.   با تقدیر و تشکر فراوان از استاد راهنمای فرهیخته و فرزانه ام، سرکار خانم دکتر حقیقی نسب  که با نکته های دلاویز و گفته های بلند، صحیفه های سخن را علم پرور نمود و همواره راهنما و راهگشای نگارنده در اتمام و اکمال پایان نامه بود.   با تشکر و سپاس از استاد مشاور عالیقدر و پر مایه ام،جناب آقای دکتر ابراهیمی  که از محضر پر فیض تدریسشان بهره ها برده ام. چکیده ارزش ویژه برند به عنوان یک شاخص کلیدی جهت تعیین وضعیت سلامت برند و بازبینی مداوم آن،مرحله ای مهم در مدیریت موثر برند است.با توجه به رویارویی شرکت ها با رقابتی همه جانبه و جهانی در بازار کنونی برند سازی اهمیت فزاینده ای پیدا کرده است. شرکت ها به ابزاری جهت افزایش ارزش ویژه برند خود و ایجاد تمایز نیاز دارند. کوشش ها و فعالیت های بازاریابی یکی از مهمترین ابزارها در این راستا می باشد.انتخاب یک آمیخته ترفیع مناسب به بهبود جایگاه هر برندی در میان رقبای خود می انجامد. هدف اصلی این تحقیق بررسی تاثیر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند در صنعت خرده فروشی از دیدگاه مصرف کنندگان فروشگاه پروما در شهر تهران می باشد. این تحقیق به لحاظ هدف

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...