دانلود یک نمونه فایل پایان نامه ارشد رشته مدیریت دانلود رایگان متن کامل یک نمونه فایل پایان نامه ارشد رشته حقوق دانلود رایگان یک نمونه فایل متن کامل پایان نامه ارشد رشته روانشناسی اجزاء ارتباط کلامی ( گفتاری ) : محتوی کلام (موضوع گفتگو) شامل آنچه بر زبان می آوریم،جذاب بودن،تاز گی،هیجان انگیز بودن،مثبت یا منفی بودن – توجه به زمینه های فرهنگی 2) عناصر فرازبانی تن صدا (شدت بلندی و کوتاهی) ریتم (عدم یکنواختی- داشتن زیر وبم) آهنگ صدا (داشتن احساس و هیجان- دلنشین و آرام بخش بودن) لحن کلام (دوستانه- ملایم- صمیمانه- ،تهدید آمیز- خشن ) ترتیب بیان مطالب (زمان بندی ـ نظم ـ رعایت نوبت – سرعت گفتارـ مکث ـ کشیدن- جمع بندی ) حالت بیان مطالب ( لهجه- تکیه کلام – تناسب با درک و دریافت شنونده- ملاحظات موقعیتی) لیتوین و همکاران ارتباط شفاهی را به عنوان ارتباطات بین مصرف کنندگان در مورد محصول ، خدمات یا شرکت که در آن منابع ، مستقل از نفوذ تجاری در نظر گرفته می شوند ، معرفی کرده است (لیتوین و دیگران ، 2008). وستبروک ارتباط دهان به دهان را همه ارتباطات غیررسمی افراد با دیگران در مورد مالکیت ، استفاده ، ویژگی ها یا فروشنده کالاها و خدمات خاص می داند (وستبروک ، 1987). مفهوم تبلیغات شفاهی چندین بار به عنوان یک فرم غیررسمی و غیرتجاری مکالمه فرد به فرد بین یک رابط و یک گیرنده در مورد یک نام تجاری ، یک محصول ، یک سازمان ، یا یک خدمت (آندرسون ، 1998 ؛ آرندت ، 1968 ؛ باتل ، 1998) یا/ و بین مصرف کننده واقعی یا بالقوه و مردم دیگر مانند ارائه دهندگان محصول/خدمات ، کارشناسان مستقل ، خانواده و دوستان . همانطور که در جدول 1 نشان داده شده است و گاهی اوقات ، به عنوان یک علت پس از خرید تعریف شده بود. اصطلاح غیر رسمی نشان می دهد که ارتباط دهان به دهان یک شکل دستکاری شده نیست و در عین حال ، مستقل از سازمان های خاص است (سیلورمن ، 2001) و ، علاوه بر این ، در یک حالت رسمی سازماندهی نشده است (تایلور ، 2003). با این حال ، یک نویسنده وجود دارد (هایوود ، 1989) که تبلیغات شفاهی را یک روش رسمی ارتباطات در نظر گرفته است. ارتباطات شفاهی معمولا به شکل چهره به چهره و یا با روش های ارتباطات تلفن انجام می شود (سیلورمن ، 2001) و ، به ترتیب ، بسته به ابزاری که مصرف کنندگان استفاده می کنند ، به منابع شخصی و غیرشخصی طبقه بندی شده است. دوستان ، خانواده ، آشنایان ، همکاران به عنوان منابع شخصی توصیه ها در نظر گرفته می شوند (براون و رینگن ، 1987 ؛ دوهان ، جانسون ، ویلککس و هارل ، 1997) در حالی که ، ستون ها ، مقاله ها و تفسیر های ساخته شده توسط روزنامه نگاران ، مقاله نویسان ، مصرف کنندگان ، کارشناسان موجود در روزنامه ها ، مجلات ، نشریات بر روی موضوع ، بحث و تبادل نظر عمومی آنلاین و سیستم های خبره (سنکال ، کالکزینسکی و ناتل ، 2005) به عنوان منابع غیرشخصی توصیه ها به رسمیت شناخته شده اند. جدول 2-1- تعاریف ارتباط شفاهی

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...