https://heto.ir/%d8%aa%d9%88%d8%a7%d9%86%d9%85%d9%86%d8%af%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%da%a9%d8%a7%d8%b1%da%a9%d9%86%d8%a7%d9%86%d8%8c-%d9%85%d8%b2%db%8c%d8%aa-%d8%b1%d9%82%d8%a7%d8%a8%d8%aa%db%8c-%d9%be%d8%a7%db%8c/ |
سؤالات مرتبط با زمینه برندینگ رفتاری: چگونه ارزش های برند می تواند با برند رفتاری کارکنان تفسیر شود؟ چه نوع ساختار سازمانی مورد نیاز است تا برندینگ رفتاری تحقق یابد؟ مدیریت و سازمان برندینگ رفتاری: تعهد برندی که توسط کارکنان زنده نگاه داشته می شود به شدت تحت تأثیر این است که چگونه کارکنان سازمان دهی و مدیریت می شوند؟ (Olson, Slater and Hult 2005; Aurand et al. 2005; Henkel etal,2006). 2-3-2-2-ساختار برند داخلی: در ادبیات برندینگ شرکت ها و خدمات مشخص شده است که کارکنان نقش مهمی در ادراکات و برداشت مشتریان و سهامداران از برند دارند و این نقش انکار ناپذیر آنان به واسطه نقش کارکردی و عملکردی (چیزی که انتقال می یابد) و هیجانی (چگونگی انتقال یافتن) می باشد. هنگامی که آنان با ارزش های برند داخلی همسو و هم جهت باشند، یک شرکت یا سازمان می تواند به یک مزیت رقابتی پایدار در مورد برند خود دست پیدا کند. بنابراین، برندینگ داخلی از آن روی که در دستیابی به مزیت رقابتی توسط کارکنان به عنوان هدف اصلی بسیار مهم می باشد، باید همواره مورد توجه قرار گیرد، عنصری که پیدا کردن همتا و نظیری برای آن مشکل می نماید. برندینگ داخلی تضمین می کند که کارکنان ارزش های برند را می دانند و می فهمند و در تصمیماتشان در مسیر مشتری گرایی از ارزش ها پیروی کرده و آن را اجرا می کنند. برندینگ داخلی، ساختارهای کمپانی، فرایندها، تخصیص منابع، فرهنگ و فلسفه رهبری و استفاده از ابزارهای مدیریت، به منظور بهبود رفتار کارکنان و فعالیت های ارتباطی را هماهنگ می سازد. به عنوان مجموعه ای از معیارها، برندینگ داخلی کلیه فعالیت هایی که با یکدیگر رفتارهای کارکنان در ارتباط با تعهد برند و عملکرد برند[12] را تحت تأثیر قرار می دهد را هماهنگ می سازد. ایجاد برندینگ داخلی در سازمان، چگونه بین برند سازمان و افراد ارتباط برقرار می نماید؟چه چیزی عملکرد کاری کارکنان را ارتقاء می بخشد؟ ترکیبی از علاقه و خواسته، توانایی و توانمندی. این عوامل به تنهایی نمی توانند برای برند کار بسزایی انجام دهند.با کمک این ترکیب عوامل، یک سازمان شروع به متعهد شدن در برابر منافع ویژه ای، می کند. یک سازمان از طریق برندش، اشتیاق و انگیزش، کیفیت و تفویض مسئولیت به کارکنان که از نکات کلیدی موفقیت برند در رابطه با مشتریان و سایر ذی نفعان می باشد، به دست می آورد و زمانی که برندینگ داخلی نقش ایفا می کند موفقیت برند چندین برابر خواهد شد. این نوع برندینگ شامل ارتقاء و ارائه مجموعه راه های مرتبط با توانمندسازی کارکنان می باشد تا به مشتریان یک تجربه برند خوبی که تعهد برند را تحقق بخشد ارائه کند. برندینگ داخلی به طور مستقیم بر ارتباط برند با مشتریان تأثیر دارد. برندینگ داخلی بر روی ارتباط برند با مشتریان تأثیر مستقیم دارد. خروجی
ارتباطات قطعی برند |
فرم در حال بارگذاری ...
[دوشنبه 1398-12-12] [ 03:44:00 ب.ظ ]
|