استاد راهنما:
دکتر رضا یوسفی
 
زمستان 1393

(در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است)

فهرست مطالب
عنوان                                                                                                    صفحه
چکیده 1
فصل اول : کلیات تحقیق
1-1- مقدمه. 3
1-2- بیان مساله. 4
1-3- اهمیت و ضرورت انجام پژوهش 6
1-4- اهداف پژوهش 8
1-4-1- هدف کلی : 8
1-4-2- اهداف جزیی : 8
1-5- سؤالات پژوهش 9
1-5-1- سؤال اصلی: 9
1-5-2-سؤالات فرعی : 9
1-6- متغیر‌های پژوهش 10
1-6-2- متغیر وابسته. 10
1-7- تعاریف مهم اصطلاحات. 10
1-7-1 تعاریف مفهومی 10
1-7-2- تعاریف عملیاتی 12
فصل دوم : ادبیات و پیشینه تحقیق
1-6-1- متغیر مستقل 10
2-1- نقش فناوری اطلاعات در ارتقای کیفیت تعلیم و تربیت. 14
2-2- مزایای استفاده از فناوری در تعلیم و تربیت. 16
2-3- ابزارهای فناوری در تعلیم و تربیت. 24
2-4- وظایف نهادهای مسئول. 25
2-5- تعلیم و تربیت در عصر فناوری اطلاعات. 26
2-6- ادغام دانش فناوری با دانش محتوا و هنر تدریس 30
2-7- آموزش و یادگیری الکترونیکی در مدارس. 34
2-7-1- ضرورت آموزش و یادگیری الکترونیکی در مدارس. 35
2-7-2- مزایای آموزش و یادگیری الکترونیکی در مدارس. 35
2-7-3- موانع و چالش های آموزش و یادگیری الکترونیکی 36
2-7-4- تأثیر آموزش الکرونیکی در بهبود آموزش معلمان. 37
2-8- تکنولوژی آموزشی کلید یادگیری پایدار. 37
2-9- وب کوئست ابزاری برای یادگیری 41
2-10- آشنایی با سیستم‌های مدیریت یادگیری نرم افزارها 46
2-11- برانگیختن دانش آموزان به استفاده از فناوری یادگیری 48
2-12- تأثیر کاربرد فن آوری اطلاعات و ارتباطات در یادگیری ریاضی 56
2-13- دلایل استفاده از چند رسانه‌ای در آموزش. 60
2-14- نرم افزار‌های آموزشی 61
2-15- ضرورت طراحی نرم افزار‌های آموزشی(چند رسانه‌ای) 62
2-16- انواع نرم افزارهای آموزشی 64
2-17- نرم افزار‌های بکارگیری در مدارس هوشمند. 64
2-18- اثربخشی و پایداری تأثیر استفاده از چند رسانه‌ای بر خود تنظیمی 68
2-19- پیشینه پژوهش 70
2-19-1- پیشینه داخل کشور. 70
2-19-2- پیشینه در خارج کشور. 72
فصل سوم : روش شناسی پژوهش
3-1- روش تحقیق 78
3-2- جامعه آماری 79
3-3- نمونه آماری 79
3-4- روش نمونه گیری 80
3-5- روش ها و ابزار جمع آوری اطلاعات. 80
3-6- قابلیت اعتماد ( پایایی ) ابزار تحقیق 81
3-7- اعتبار ( روایی ) ابزار تحقیق 82
3-8- روش تجزیه و تحلیل داده‌ها 82
فصل چهارم : تجزیه وتحلیل یافته‌های پژوهش
4-1- مقدمــه. 84
4-2 آمار توصیفی 85
4-3 آمار استنباطی 89
فصل پنجم : نتایج و پیشنهادات
5-1- خلاصه‌ی تحقیق 98
5-3- بحث و نتیجه‌گیری 98
5-3-1- نتایج توصیفی 98
5-3-2-نتایج تحلیلی 99
5-4- محدودیت‌های تحقیق 100
5-4-1- محدودیت‌های در کنترل محقق 100
5-4-2- محدودیت‌های خارج از کنترل محقق 101
5-6- پیشنهادات. 101
5-6-1- پیشنهادات مبتنی بر نتایج تحقیق 101
5-6-2- پیشنهادات مبتنی بر تجارب محقق 102
5-6-3- پیشنهادات برای محققان بعدی 103
فهرست منابع. 104
پیوست‌ها 109
چکیده انگیسی.112
فهرست جداول
عنوان                                                                                          صفحه
جدول2-1- نقش دانش‌آموزان در کلاس‌های یادگیری مبتنی بر جست‌ وجو. 43
جدول2-2-نقش معلم در کلاس‌های یادگیری مبتنی بر جست‌ وجو. 46
جدول 3-1- جامعه آماری به تفکیک جنسیت. 79
جدول 3-2- حجم نمونه به تفکیک جنسیت. 80
جدول 3-3- ساختار پرسشنامه. 81
جدول4-1 : توزیع و درصد فراوانی آزمودنی‌ها بر مبنای جنسیت. 85
جدول4-2:-توزیع و درصد فراوانی مربوط به وضعیت تأهل آزمودنی‌ها 86
جدول4-3 : توزیع و درصد فراوانی مربوط به سطح تحصیلات. 87
جدول4-4 : توزیع و درصد فراوانی آزمودنی‌ها بر مبنای سابقه تدریس 88
جدول4-5- آزمون نرمال بودن متغیرها 89
جدول4-6-آمار توصیفی برای یادگیری درس ریاضی 90
جدول4-7- آزمون تی تست برای متغیر یادگیری درس ریاضی 90
جدول4-8 – آمار توصیفی برای سرعت یادگیری درس ریاضی 91
جدول4-9- آزمون تی تست برای سرعت یادگیری 91
جدول4-10- آمار توصیفی برای یادگیری معنادار درس ریاضی 92
جدول4-11-آزمون تی تست برای یادگیری معنادار. 92
جدول4-12- آمار توصیفی برای دقت یادگیری 92
جدول4-13 – آزمون تی تست برای دقت یادگیری 93
جدول4-14- آمار توصیفی برای علاقه مندی به حل مسائل 93
جدول4-15-آزمون تی تست برای علاقه مندی به حل مسائل 94
جدول4-16- آمار توصیفی برای علاقه مندی به توضیح مسائل 94
جدول4-17- آزمون تی تست برای علاقه مندی به توضیح مسائل 95
جدول4-18- آزمون فریدمن 96

فهرست نمودار
عنوان                                                                                                    صفحه
نمودار 2-1- چاچوب  TP & CK و اجزای دانش ( دنیس ، 2010) 34
نمودار 4-1 : درصد فراوانی آزمودنی‌ها بر مبنای جنسیت. 85
نمودار 4-2 : توزیع و درصد فراوانی مربوط به وضعیت تأهل آزمودنی‌ها 86
نمودار 4-3: توزیع و درصد فراوانی مربوط به گروه سطح تحصیلات آزمودنی‌ها 87
نمودار 4-4 : توزیع و درصد فراوانی مربوط به سابقه تدریس آزمودنی‌ها 88

چکیده:

     82%d9%88%d9%82%db%8c-%d8%ac%d8%b1%d8%a7/"> 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...