17-2 توسعه سرمایه جهانی و موسسات مالی …………………………………………………………………………………..38 18-2 پیشرفت پیش­ساختارهای ارتباطی ………………………………………………………………………………………..38 19-2 دسترسی به کسب و کار جهانی ………………………………………………………………………………………………39 20-2 بهبود وضعیت انسانی ………………………………………………………………………………………………………….. 40 21-2  تاثیرات خط مشی­ خاص رسانه ………………………………………………………………………………………………41 22-2 کاهش موانع برای ورود رقبای رسانه­ای …………………………………………………………………………………..41 23-2 بهبود تجارت در محصولات رسانه­ای ………………………………………………………………………………………42 24-2 ارتقاء تشکیلات اقتصادی خُرد ……………………………………………………………………………………………….42 25-2 قانون­گذاری درباره انحصارگرایی و تمرکزگرایی ………………………………………………………………………42 26-2 تاثیرات خاص بازار ………………………………………………………………………………………………………………..42 27-2 رشد فزاینده رقابت ……………………………………………………………………………………………………………….42 28-2 توسعه اقتصاد توجه ……………………………………………………………………………………………………………..43 29-2 تغییرات در گزینه­های تبلیغات ………………………………………………………………………………………………44 30-2 تاثیرات خاص سازمان ……………………………………………………………………………………………………………44 31-2 روزنامه آن­لاین در ایران ………………………………………………………………………………………………………..45 1-31-2 دوره اول: سال­های پی­دی­اف ………………………………………………………………………………………………45 2-32-2 دوره دوم: تولد روزنامه­های آن­لاین ……………………………………………………………………………………46 33-2 مفهوم روزنامه آن­لاین از دیدگاه اساتید و انگیزه­های ورود به بازار آن­لاین روزنامه­های ایرانی……………………………………………………………………………………………………………………………………………..46 34-2 مزایای روزنامه آن­لاین نسبتبه چاپی……………………………………………………………………………………48

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...