* سیستم پاداش * جو سازمانی * منابع ( زمان وپول). (صادقی مال میری، 1386 ، 116- 224). 2-3- بخش دوم: پیشینه عملی تحقیق – بررسی تاثیر دوره های آموزشی ICDL بر بهبود عملکرد کارکنان دانشگاه تهران عنوان تحقیقی است که توسط جهانیان و نوروزی انجام شده است. این تحقیق به روش پیمایشی از نوع توصیفی اجرا شده است. نتایج حاصل از نظر سنجی محقق نشان می­دهد که از دیدگاه آزمودنی­ها استفاده از مدیریت دانش و دانایی محور در بهبود عملکرد افراد موثر است داده های به دست آمده با کمک آمار توصیفی و استنباطی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و نتایج حاصله نشان می دهد که بین گذراندن دوره های آموزشی ICDL و مهارت های جدید کارکنان، دقت و اثربخشی آنها، سرعت و مقدار انجام کار کارکنان، موفقیت شغل آنان و ایجاد جاذبه و علاقه مندی در کارکنان رابطه وجود دارد. – بررسی رابطه بین فرهنگ سارمانی ، مدیریت دانش و عملکرد کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی، واحد تهران شمال عنوان تحقیقی است که توسط خردمندی و حسینی 1389 انجام گرفته است. ابزار پژوهش، پرسشنامه های فرهنگ سازمانی (کویین، 1985، 327 – 326) و پرسشنامه عملکرد کارکنان مدل اچیو (هرسی و بلانچارد) است. با توجه نتایج حاصل از آزمون همبستگی پیرسون، یافته های این پژوهش نشان داد که فرهنگ سازمانی و مدیریت دانش و عملکرد کارکنان رابطه مثبت و معنی داری با هم دارند. همچنین بین فرهنگ های مشارکتی، سلسله مراتبی و عقلایی و عملکرد کارکنان رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد. – در تحقیق عجمی و همکاران (1387) با عنوان ارزیابی میزان آگاهی، نگرش کارکنان [1] – Tacit knowledge [2] – Explicit knowledge [3] – atomic detail [4] – Comperhensive Knowledge Management Theory [5] – Community- based Knowledge Management Theory [6] – Team Knowledge Management Theory [7] – Knowledge Based view [8] – Fluidity [9] – Interactiveness [10] – Flexibility

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...