[58]- منبع:برگرفته از مقاله گزارشی از رویکرد فقه به حضور زن در سینما-مجله فقه- دفتر تبلیغات اسلامی، شماره۵۷. منابع: 1) پیرامون جمهوری اسلامی ایران، مرتضی مطهری، تهران:صدرا، ۱۳۶۴ .2) تاریخ سینمای ایران، مسعود مهرابی، تهران:پیکان، ۱۳۸۳، ۳)سینما در آینه فقه، محمدرضا جباران، تهران:سازمان تبلیغات اسلامی، ۱۳۷۸،4)سینما، سیاست، آزادی، پیام فضلی نژاد، نشر الست فردا، ۱۳۷۹، 5) صحیفه امام خمینی، تهران:مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی، ۱۳۷۸،6)نکاتی پیرامون اقتصاد سینمای ایران، محمدمهدی دادگو، تهران:فیلمخانه ملی ایران، ۱۳۸۰.منابع اینترنتی:. 1-  سایت تالار گفتگوی انجمن دانش پژوهان، حسین خجسته، (تکلیف ما با رسانه دینی روشن نیست).  2. تاریخ سینمای ایران، مسعود مهرابی، ص ۱۱ ۱۲.3، 3. تاریخ سینمای ایران، مسعود مهرابی، ص ۱۱، www.khabar farsi.com. dyar.mastertopforum.com. [59] – سایت نداتیچ ایر از ققنوس، کاشناس هنری. [60] – (مغنى)، ابن قدامه, ج312/1, دارالکتب العربى, بیروت. [61] – (وسائل الشیعه), شیخ حر عاملى, ج211/12, اسلامیه, تهران. [62] – (رجال النجاشى) ابى العباس احمد بن على النجاشى, تحقیق محمد جواد نائینى, ج132/2. [63] – (جواهر الکلام), ج115/22. [64] – (مفتاح الکرامه), محمد جواد حسینى عاملى), ج60/4. [65] – (ریاض المسائل)، سید على طباطبایى, ج504/1. [66] – (حاشیه المکاسب)، سید محمد کاظم طباطبایى 16/. [67] – (مستند الشیعه), محمد مهدى نراقى, ج348/2. [68] – (ریاض المسائل), سید على طباطبایى, ج504/1. [69] – (وسائل الشیعه), ج211/2. [70] – (همان مدرک), ج262/14. [71] – (مفتاح الکرامه), محمد جواد حسینى عاملى ج60/4; (مکاسب), شیخ انصارى, ج173/1; (مصباح الفقاهه), سید ابوالقاسم خویى, ج207/1. [72] – (حدائق الناضره), ج198/18. [73] – (حاشیه المکاسب), سید محمد کاظم طباطبایى یزدى 16/. [74] – (جامع المدارک), سید احمد خوانسارى, ج34/3. [75] – (حاشیه المکاسب), سید محمد کاظم طباطبایى یزدى 16/.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...