خانم دکتر فردوس یادگاری
 

استاد مشاور:
 

آقای دکتر صمد کریم زاده
 

سال تحصیلی:
 

85-1384
 

 

(در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است)

فهرست مطالب
عنوان                                                                           صفحه
چکیده                                           1
فصل اول: کلیات پژوهش         
1-1- مقدمه                                               4
2-1- بیان مسئله                                              6
3-1- اهمیت ضرورت پژوهش                                       7
4-1- انگیزه پژوهش                                        9
5-1- هدف پژوهش                                           9
6-1- سوال پژوهش                                          10
7-1- تعاریف عملیاتی                                          11
 
فصل دوم:  ادبیات و پیشینه پژوهش
1-2- مبانی نظری پژوهش
1-1-2- فرهنگ سازمانی                                     14
2-1-2- تعاریف فرهنگ سازمانی                                      15
3-1-2- اهمیت فرهنگ سازمانی                                   17
4-1-2- خصوصیات فرهنگ سازمانی                                 20
5-1-2- منابع فرهنگ                                           22
6-1-2- شیوه پیدایش فرهنگ                                     22
7-1-2- انواع فرهنگ سازمان                                    23
8-1-2- رابطه فرهنگ سازمانی با رضایت شغلی                              28
9-1-2- رابطه فرهنگ و ساختار سازمان                               28
10-1-2- فرهنگ سازمانی و توسعه                                29
11-1-2- نقش فرهنگ سازمانی در مدیریت دانش                             29
12-1-2- رابطه فناوری و فرهنگ                                     30
13-1-2- رابطه فرهنگ و مدیریت                                 31
14-1-2- رابطه فرهنگ و رفتار سازمانی                                   31
15-1-2- کارکرد فرهنگ سازمان                                  31
16-1-2- زنده نگه داشتن فرهنگ                                 32
17-1-2- عوامل موثر در تغییر فرهنگ سازمانی                             33
18-1-2- تغییر فرهنگ سازمانی                                     34
19-1-2- فرهنگ سازمانی سالم و فرهنگ سازمانی بیمار                          35
20-1-2- الگوی اساسی برای تبیین و تشریح فرهنگ سازمانی                      35
1-20-1-2- الگوی آجیل پارسونز                                 35
2-20-1-2- الگوی اوچی                                    36
3-20-1-2- الگوی پیترز و واترمن                               37
4-20-1-2- الگوی لیت وین و اترینگر                                39
5-20-1-2- الگوی کرت لوین                                     40
6-20-1-2- الگوی منوچهر کیا                                   40
2-2- فناوری اطلاعات و ارتباطات
1-2-2- تاریخچه فناوری اطلاعات و ارتباطات                       42
2-2-2- مفهوم فناوری اطلاعات و ارتباطات                       43
3-2-2- چیستی فناوری اطلاعات و ارتباطات                        46
4-2-2- کشورهای جهان از نظر زیر ساخت های لازم اداره مدیران آنها از جهت دستیابی                        49
به فناوری اطلاعات و ارتباطات و.
5-2-2- کاربردهای فناوری اطلاعات و ارتباطات
1-5-2-2- پول الکترونیک                              50
2-5-2-2- تجارت الکترونیک                            51
3-5-2-2- دولت الکترونیک                             53
4-5-2-2- نشر الکترونیک                              54
5-5-2-2- پارک های فناوری                            54
6-5-2-2- شهر اینترنتی                               56
7-5-2-2- دهکده جهانی                                56
6-2-2- شاخص های فناوری اطلاعات و ارتباطات
1-6-2-2- مفاهیم اساسی فناوری اطلاعات و ارتباطات                                                  57
2-6-2-2- استفاده رایانه و مدیریت فایل Windows                                                      58
3-6-2-2- واژه پردازها Word                          58
4-6-2-2- صفحه گسترها Excel                           59
5-6-2-2- بانک اطلاعاتی Access                         59
6-6-2-2- ارائه مطلب Power point                       60
7-6-2-2- اینترنت Internet                              60
7-2-2- ظهور اینترنت                                 62
8-2-2- اینترنت چیست                                 62
9-2-2- شبکه عنکبوتی جهانی                           63
10-2-2- موتورهای جستجو و بازاریابی اطلاعات                                                     63
11-2-2- فناوری پوش                                  64
12-2-2- ارتباطات شبکه ای                            64
13-2-2- راهکارهای استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات                                                   66
14-2-2- نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات                         66
15-2-2- ارزش فنا وری اطلاعات و ارتباطات                       67
16-2-2- توانایی های فناوری اطلاعات و ارتباطات                                                    69
17-2-2- راهبردهای فناوری اطلاعات و ارتباطات                                                    70
18-2-2- گروه بندی فناوری اطلاعات و ارتباطات                                                    70
19-2-2- محدوده فعالیت های اطلاعاتی و ارتباطی                                                   72
20-2-2- نظام های اطلاعاتی و ارتباطی                       72
21-2-2- نظامهای اطلاعاتی و ارتباطاتی از طریق محمل هایی اطلاعات رابه طور                                    74
سریع و روز آمد در اختیار استفاده کنندها قرار می دهد.
22-2-2- تکنولوژی نوین اطلاعات و ارتباطات                     77
23-2-2- نظم نوین اطلاعات و ارتباطات                      79
24-2-2- فناوری اطلاعات و ارتباطات در زندگی آینده                                                80
25-2-2- مشکلات کشورهای در حال توسعه در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات                               81
26-2-2- نحوه تأثیر فناوری اطلاعات بر ساختار سازمان                                                  84
27-2-2- فناوری اطلاعات و ارتباطات و تأثیر آن بر تحولات ساختار جامعه                                            85
28-2-2- فناوری اطلاعات و ارتباطات، نیاز امروز مدیران فردا                                                86
29-2-2- مدیریت فناوری اطلاعات IT                     87
3-2- پیشینه پژوهش                                   88
1-3-2- پژوهش های داخل کشور                          88
2-3-2- پژوهش های خارج کشور                          92
 
فصل سوم: فرایند پژوهش
1-3- روش پژوهش                                      103
2-3- جامعه پژوهش                                    103
3-3- نمونه و روش نمونه گیری                         103
4-3- ابزار پژوهش                                    104
1-4-3- پرسشنامه فرهنگ سازمانی                       104
2-4-3- پرسشنامه فناوری اطلاعات و ارتباطات                                                       104
5-3- چگونگی تعیین روایی و پایایی ابزار پژوهش                                                   105
6-3- روش جمع آوری اطلاعات                             105
7-3- روش های تجزیه و تحلیل آماری                     106
 
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده های آماری
1-4- مقدمه                                           108
2-4- اطلاعات عمومی                                   109
3-4- توصیف داده ها                                  112
4-4- تحلیل داده ها                                  130
 
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
1-5- بحث و نتیجه گیری                               152
1-1-5- تفسیر سوال اصلی پژوهش                        152
2-1-5- تفسیر سوالات فرعی پژوهش
1-2-1-5- تفسیر سوال فرعی اول پژوهش                      153
2-2-1-5- تفسیر سوال فرعی دوم پژوهش                      154
3-2-1-5- تفسیر سوال فرعی سوم پژوهش                      155
2-5-  نتیجه کلی                                     156
3-5- محدودیتها و مشکلات پژوهش                        157
4-5- پیشنهادهای پژوهش                               157
5-5- خلاصه پژوهش                                     159
 
منابع و مآخذ
فهرست منابع فارسی                                   163
فهرست منابع لاتین                                    169
 
ضمایم
پرسشنامه فرهنگ سازمانی
پرسشنامه فناوری اطلاعات
 
 
فهرست جداول
عنوان                                             صفحه
جدول شماره (2-1) هفت موضوع مورد مقایسه در سازمانها توسط ویلیام اوشی
جدول شماره (2-2) سال شمار رسانه های اطلاعاتی و ارتباطی                                                    78
جدول شماره (3-1) حجم نمونه                          103
جدول شماره (4-1) توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب جنس                                                 109
جدول شماره (4-2) توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب وضعیت تأهل                                          110

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...