دانلود یک نمونه فایل پایان نامه ارشد رشته مدیریت دانلود رایگان متن کامل یک نمونه فایل پایان نامه ارشد رشته حقوق دانلود رایگان یک نمونه فایل متن کامل پایان نامه ارشد رشته روانشناسی تعیین میزان تعهد سازمانی در شعب بانک توسعه تعاون استان تعیین میزان رفتار شهروندی در شعب بانک توسعه تعاون استان سنجش اثر میانجی گری تعهد سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی بر رابطه بین بازاریابی داخلی و بازارگرایی در شعب بانک توسعه تعاون استان سنجش رابطه بین سطح بکارگیری بازاریابی داخلی و رفتار شهروندی سازمانی در شعب بانک توسعه تعاون استان سنجش اثر میانجی گری تعهد سازمانی بر رابطه بین بازاریابی داخلی و رفتار شهروندی سازمانی سنجش رابط بین سطح بکارگیری بازاریابی داخلی و تعهد سازمانی سنجش رابط بین تعهد سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی سنجش رابط بین تعهد سازمانی و بازارگرایی بانک سنجش اثر میانجی گری رفتار شهروندی سازمانی بر رابطه بین تعهد سازمانی و بازارگرایی سنجش رابطه رفتار شهروندی سازمانی و بازارگرایی در شعب بانک توسعه تعاون استان 1-5) چارچوب نظری : چارچوب نظری، الگویی است که تمام پژوهش برآن استوار می شود. چارچوب نظری یک شبکه منطقی، توسعه یافته، توصیف شده، و کامل بین متغیرهایی است که از طریق فرایندهایی چون مصاحبه، مشاهده و بررسی ادبیات موضوع، فراهم آمده است (خاکی، 1390: 163). چارچوب نظری روابط میان متغیرها را روشن می کند، نظریه هایی که مبانی این روابط هستند را می پروراند و نیز ماهیت و جهت این روابط را توصیف می کند. (سکاران ، ۱۳۸۶: ۹۵-۹۴). یکی از مهمترین کارکردهای چارچوب نظری ارائه متغیرهای مرتبط با مساله تحقیق است(خاکی، 1390: 163). چارچوب نظری بیانگر روابط حاکم بر متغیرهای مستقل و وابسته بر اساس ادبیات موضوعی می باشد. چارچوب نظری مطالعه حاضر برگرفته از مطالعه آواد و آگتی (2011) بوده و در این راستا از سه مولفه بازارگرایی نارور و اسلاتر (1990) شامل: مشتری گرایی، رقیب گرایی، هماهنگی میان وظیفه ای، سه اصل تعهدسازمانی شامل: عاطفی، تعهد مستمر و تعهد هنجاری آلن و می یر (1991)، پنج مولفه رفتار شهروندی شامل آداب اجتماعی، نوع دوستی ، وجدان کاری، جوانمردی، نزاکت اورگان و کانوسکی (1995) و سه جنبه بازاریابی داخلی ارائه شده توسط فورمن و مانی (1995) شامل: توسعه و بهبود، پاداش و چشم انداز بهره گرفته شده است.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...