پایان نامه طراحی و تولید درس افزار آموزشی علوم پایه ششم و بررسی نقش آن بر میزان یادگیری و یادداری |
فهرست مطالب
چکیده: 1
فصل یکم
کلیات پژوهش
مقدمه: 3
بیان مساله: 5
ضرورت واهمیت پژوهش : 7
اهداف تحقیق: 10
فرضیه های تحقیق: 11
متغیرها : 11
تعریف واژهها و اصطلاحات فنی و تخصصی : 11
فصل دوم
ادبیات و پیشینه تحقیق
پیش درآمد: 16
ادبیات تحقیق : 16
تعریف رسانه های آموزشی : 16
تاریخچه رسانه هاوچندرسانه ای در ایران: 17
ویژگی های یک رسانه آموزشی مناسب : 18
کاربرد چند رسانه ای ها در آموزش : 19
تعریف یادگیری : 20
تفاوت یادگیری وآموزش : 21
اصول یادگیری : 21
شرایط یادگیری : 22
یادداری : 22
نقش حواس در یادگیری ویادداری : 23
چند رسانه ای های آموزشی : 25
پیشینه پژوهش : 26
فصل سوم
روش شناسی تحقیق
پیش درآمد فصل سوم: 32
روش پژوهش : 32
ویژگی های ساختار نرم افزار : 32
متغیر ها : 33
جامعه آماری : 33
نمونه وروش نمونه گیری : 33
روش اجرا : 34
روش جمع آوری اطلاعات : 34
روایی وپایایی : 34
محتوای آزمون : 35
ابزار گردآوری دادهها: 35
روش ها وابزار تجزیه وتحلیل داده ها : 36
فصل چهارم
تجزیه وتحلیل یافته ها
پیش درآمد فصل چهارم: 38
فصل پنجم
بحث و نتیجه گیری
پیش درآمد فصل پنجم: 59
خلاصه پژوهش: 59
بحث و نتیجه گیری : 60
پیشنهادات: 63
محدودیت های پژوهش : 65
منابع: 66
فرم در حال بارگذاری ...
[سه شنبه 1398-12-06] [ 02:31:00 ب.ظ ]
|