پایان نامه بررسی رابطه اندازه شرکت با ساختار سرمایه با تاکید بر سطوح مختلف رقابت بازار محصول ، سودآوری و نقدینگی

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین دانشکده مدیریت و حسابداری، گروه مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی­ارشد”M.A” رشته مدیریت بازرگانی، گرایش مالی عنوان بررسی رابطه اندازه شرکت با ساختار سرمایه با تاکید بر سطوح مختلف رقابت بازار محصول ، سودآوری و نقدینگی در شرکت های کوچک […]

پایان نامه تاثیر مدیریت سرمایه در گردش بر سودآوری شرکت ها درچرخه های تجاری مختلف

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته حسابداری                                                    دانشگاه آزاد اسلامی                                                             واحد رشت دانشکده مدیریت و حسابداری گروه آموزشی حسابداری پایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد                                                                          رشته : حسابداری   عنوان: تاثیر مدیریت سرمایه در گردش بر سودآوری شرکت ها درچرخه های تجاری مختلف     نیمسال تحصیلی بهمن 93 (در […]

پایان نامه بررسی تاثیر سیاست‌های تقسیم سود، سودآوری و ارزش شرکت بر کیفیت اقلام تعهدی اختیاری (غیرنرمال) شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی   واحد شاهرود دانشكده علوم انسانی، گروه حسابداری پایان نامه برای دریافت درجه كارشناسی ارشد « MA » گرایش: حسابداری   عنوان: بررسی تاثیر سیاست‌های تقسیم سود، سودآوری و ارزش شرکت بر کیفیت اقلام تعهدی اختیاری (غیرنرمال) شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار […]

پایان نامه ارزیابی رابطه بین سودآوری و نرخ بازده داخلی با بازده غیرعادی در شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته حسابداری   دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان   دانشکده تحصیلات تکمیلی   پایان‌نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد  گرایش: حسابداری عنوان: ارزیابی رابطه بین سودآوری و نرخ بازده داخلی با بازده غیرعادی در شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران خردادماه 1394   (در فایل دانلودی نام […]

دانلود پایان نامه : بررسی رابطه بین ساختارسرمایه و سودآوری به تفکیک شرکت های هموارساز وغیرهموارساز سود دربازارسرمایه ایران

دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد عنوان : بررسی رابطه بین ساختارسرمایه و سودآوری به تفکیک شرکت های هموارساز وغیرهموارساز سود دربازارسرمایه ایران

دانلود پایان نامه:ارزیابی رابطه بین هزینه های ورودی شركت­ها و نسبت سودآوری آن­ها در شرکت­های منتخب پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

هدف از تحقیق حاضر ارزیابی رابطه بین هزینه های ورودی شركت ها و نسبت سودآوری آن ها درشرکت های منتخب پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران می باشد. تحقیق حاضر از لحاظ ماهیت مسئله و هدف تحقیق کاربردی و ازجهت روش استنتاج از نوع توصیفی – تحلیلی می باشد. در تحقیق حاضر جامعه ی آماری مورد بررسی جامعه آماری پژوهش حاضر، شرکت های منتخب پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران که در قلمرو زمانی 1386 الی 1390 است. از بین جامعه آماری در نظر گرفته شده تعداد 203 شرکت بر اساس فرمول کوکران به روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شدند. متغیرهای مستقل در این تحقیق شامل دوره گردش موجودی کالا، متوسط دوره وصول مطالبات، میزان دفعات واریز بستانكاران، میانگین صنعت هر شركت و نسبت«SGAE/SALES». و متغیر وابسته شامل نسبت های سودآوری می-باشد. در این تحقیق روش تجزیه وتحلیل داده ها شامل روش های توصیفی از قبیل پارامترهای مرکزی هم چون میانگین و میانه و شاخص های پراکندگی هم چون انحراف معیار، امید ریاضی، چولگی و کشیدگی و جهت تجزیه و تحلیل بین متغیرها از رگرسیون خطی چند متغیره، آزمون های همبستگی وتحلیل واریانس استفاده می گردد. نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل نشان داد: بین دوره گردش موجودی كالا و نسبت سودآوری رابطه معنی داری وجود دارد؛ بین متوسط دوره وصول مطالبات، میزان دفعات واریز بستانکاران، میانگین صنعت و نسبت هزینه های فروش و عمومی و اداری به فروش خالص و نسبت سودآوری رابطه معنی داری وجود ندارد؛ با توجه به نتایج آزمون رگرسیون می توان گفت که متغیّر دوره گردش موجودی کالا با ضریب 439.0، متغیّر میانگین صنعت با ضریب 149.0 بر نسبت سودآوری شرکت های مورد مطالعه در قلمرو پژوهش تأثیر می گذارند. واژگان کلیدی: دوره گردش موجودی کالا، میانگین صنعت، نسبت سودآوری، دوره وصول مطالبات، میزان دفعات واریز بستانکاران

دانلود پایان نامه:بررسی رابطه بین ساختارسرمایه و سودآوری به تفکیک شرکت های هموارساز وغیرهموارساز سود دربازارسرمایه ایران

هدف اصلی این تحقیق بررسی تاٴثیرساختارسرمایه برسود آوری وهمچنین وجودهموارسازی در شرکت های پذیرفته شده دربورس اوراق بهادارتهران می باشد.از آنجا که گزارشات مالی در پیش بینی وتصمیم گیری استفاده کنندگان ازاهمیت زیادی برخوردار است؛ لذا دراین مطالعه به بررسی تاٴثیر هموارسازی سود برساختارسرمایه وسودآوری ، طی دوره 1386-1382 پرداخته شده است . دراین پژوهش 60شرکت پذیرفته شده دربورس اوراق بهادار تهران با استفاده ازروش حذف سیستماتیک انتخاب وجهت تجزیه وتحلیل وآزمون فرضیه ها ازفنون آماری همچون رگرسیون خطی ساده وتست همبستگی پیرسون وZr استفاده و نهایتاً برای تشخیص شرکت های هموارسازازغیر هموار ساز ازمدل ایکل استفاده گردیده است . یافته های این تحقیق وجود هموارسازی ورابطه ساختارسرمایه وسود آوری درشرکت های پذیرفته شده بورس اوراق بهاداررا تائید نمود ونشان داد که شرکت ها درسطوح مختلف سود شامل سود عملیاتی ، سود ناخالص و سود خالص اقدام به هموارسازی می نمایند . نتیجه اصلی تحقیق حاکی ازآن است که علی رغم وجود رابطه معنی داربین برخی ازمتغیر های فرضیات تحقیق درشرکت های هموارسازوغیرهموارسازسود از نظررابطه بین ساختارسرمایه با سودآوری بین این دوگروه شرکت ها تفاوت معنی داری وجود ندارد. واژه های کلیدی : هموارسازی سود، ساختارسرمایه،نسبت بازده حقوق صاحبان سهام ، مدل ایکل

پایان نامه ارشد حسابداری: تاثیر سیاست متهورانه مدیریت سرمایه در گردش بر سودآوری شرکت ها ی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته حسابداری عنوان : تاثیر سیاست متهورانه مدیریت سرمایه در گردش بر سودآوری شرکت ها ی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات کرمان پایان نامه کارشناسی ارشد رشته حسابداری (M.A) عنوان: تاثیر سیاست متهورانه مدیریت سرمایه در گردش بر […]

پایان نامه رشته مدیریت مالی: بررسی تاثیر شیوه های مالی بر میزان سودآوری شرکت های پذیرفته شده بورس اوراق بهادار تهران

دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت صنعتی گرایش : مالی عنوان : بررسی تاثیر شیوه های مالی بر میزان سودآوری شرکت های پذیرفته شده بورس اوراق بهادار تهران

پایان نامه ارشد حسابداری: ارزیابی رابطه بین هزینه های ورودی شركت ها و نسبت سودآوری آن ها در شرکت های منتخب پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته حسابداری عنوان : ارزیابی رابطه بین هزینه های ورودی شركت­ها و نسبت سودآوری آن­ها در شرکت­های منتخب پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران واحد کاشان دانشکده تحصیلات تکمیلی و علوم انسانی گروه حسابداری پایان نامه کارشناسی ارشد رشته حسابداری(M.A) عنوان: ارزیابی رابطه بین هزینه های […]

قسمت دوم پایان نامه های دانلودی رشته مدیریت  ( 1163 پایان نامه )

پایان نامه نیاز به منحصر بفرد بودن مصرف کنندگان و تاثیرآن بر درک برند پایان نامه نقش ویژگی اخلاقی مدیران در افزایش اعتماد شهروندان پایان نامه نقش مدیریت کیفیت جامع بر بهبود کارایی کارکنان دانشگاه پایان نامه نقش بدبینی سازمانی در بی تفاوتی سازمانی پایان نامه مهندسی مجدد فرآیندهای تامین و تدارکات پروژه ها پایان […]

قسمت اول پایان نامه های دانلودی رشته مدیریت  ( 1308 پایان نامه )

پایان نامه بررسی رابطه ساختار سازمانی بر کارآفرینی در ادارات شهرستان سرپل ذهاب پایان نامه تحلیل اثر بخشی برنامه های آموزشی در بیمارستان شهدای شهرستان سرپل زهاب در سال 1392 دانلود پایان نامه کارشناسی:بررسی بکارگیری مدیریت دانش درسطح سازمانها دانلود پایان نامه ﺑﺮرﺳﯽ ﺗﺎﺛﯿﺮﺒﮏﺳ رﻫﺒﺮی و ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ﺑﺮ ﻧﯿﺖ ﺑﺮای ﺗﺴﻬﯿﻢ داﻧﺶ (ﻣﻮرد ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ […]

پایان نامه ها درباره سودآوری بانک ‌ها

از نظر آدام اسمیت[1]، سود، درآمد مشتق از سرمایه است که آن را به اشتغال درآورده یا مدیریت آْن را بر عهده گرفته است. آدام اسمیت، دلپذیر بودن و نبودن شغل و خطر یا امنیت آن را دو عامل موثر بر سود می‌داند و معتقد است، سود جزء متغیرهای پرنوسان است تا حدی که شخصی […]

دانلود همه پایان نامه ها با موضوع توسعه صادرات

           مروری بر تاریخ سیاست‌گذاری توسعه اقتصادی کشور نشان می‌دهد که هیچ‌گونه نگرش علمی، درازمدت و مبتنی بر حقایق اقتصادی در طول تاریخ تصمیم‌گیری‌های تجاری ایران حاکم نبوده است. بخش صادرات غیرنفتی، تقریباً همیشه جزء پس‌ماند تجارت خارجی را تشکیل داده و به لحاظ تسلط عامل نفت که نیم‌قرن اخیر همواره بیش از 80 درصد […]

دانلود همه پایان نامه ها درباره مزیت رقابتی

در کتب درسی استراتژی مربوط به زمان آکوف (1970) و آندروس (1971)، کاستی­ها و توانایی­های یک بنگاه خاص تعریف شده اما درباره مزیت رقابتی مطلبی بیان نشده است. البته، پنروز (1959) در چندین مورد به مزیت رقابتی اشاره کرده است. آنسوف (1965) نیز از این اصطلاح استفاده کرده ولی تنها به این موضوع که بنگاه […]

دانلود همه پایان نامه ها درباره رضایت مشتری

رضایت مشتری، ارزیابی مشتری پس از خرید یک خدمت است، که از تجربه مصرف حاصل شده است. رضایت مشتری را می توان به عنوان بنیان نهایی در بازاریابی مدرن تلقی کرد، به طوریکه موفقیت بنگاه در گرو شناسایی و ارضای رضایت بخش نیازها و خواسته های مشتری برتر از رقباست(رنجبریان وهمکاران، 1388،ص65). دستیابی به رضایت […]
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...