دانشکده علوم انسانی
 

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد
 

رشته  مدیریت بازرگانی
 

گرایش بازرگانی داخلی
 

عنوان
 

بررسی ارتباط ارزش ادراک شده، کیفیت ادراک شده، رضایتمندی و تعهد مستمر با وفاداری و قصد خرید مجدد (مطالعه موردی تلفن های همراه)
 

تابستان 1393
 


(در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است)
تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه :
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
بیان مساله
برندکالا عبار ت است از یک نام،عبارت،نشانه،اصطلاح،طرح یا ترکیبی از آنها که هدف آن معرفی یا خدمتی است که یک فروشنده یا گروهی از فروشندگان عرضه میکنند و بدین وسیه آنها را از محصولات شرکتهای رقیب متمایز می کنند(کلر،2008)
در سبز فایل که دوران ادغام و جهانی شدن شرکت هاست، ارزش برند یک عامل کلیدی و تعیین کننده در ارزش شرکت و ارزش بازار سهام میباشد.
بنابراین شرکتها باید سعی کنند گروه های مشتریان وفاداری نسبت به برند ایجاد کنند تا بدین وسیله سهم بازار خود را حفظ نمایند.)عبدلی و فریدون فر،1388)
مطالعات انجام شده روی برند این موضوع را آشکار میکند که وفاداری به برند به عنوان یک موضوع مستقل به تنهایی نمیتواند مورد مطالعه قرار گیرد.(عبدلی و فریدون فر،1388)
عوامل مختلفی مانند اعتماد به برند ،ارزش درک شده و کیفیت ادراک شده توسط مشتری نیز باید مورد مطالعه قرار گیرد.شرکتها میخواهند که مشتریان با برند آنها ارتباطی قوی برقرار کنند.بنابراین ابتدا لازم است که در جهت رضایت مشتریان گام بردارند تا مشتریان نیز به برند شرکت تعهد پیدا کرده و به مشتریان وفادار تبدیل شوند.)ابراهیمی،1387)
       
تعداد صفحه : 143
قیمت : 14700 تومان

 


 


 


 

بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد
 

و در ضمن فایل خریداری شده به ایمیل شما ارسال می شود.
 

پشتیبانی سایت :        ****       asa.goharii@gmail.com
 

در صورتی که مشکلی با پرداخت آنلاین دارید می توانید مبلغ مورد نظر برای هر فایل را کارت به کارت کرده و فایل درخواستی و اطلاعات واریز را به ایمیل ما ارسال کنید تا فایل را از طریق ایمیل دریافت کنید.
 

***  **** ***
 
Edit"پایان نامه :بررسی ارتباط ارزش ادراک شده، کیفیت ادراک شده، رضایتمندی و تعهد مستمر با وفاداری و قصد خرید مجدد (مطالعه موردی تلفن های همراه)”

ZAlJ0yRCbb

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...