جدول 14- 3- سؤالات مرتبط با بعد مشتری ………………………………………………………………………………………………………….86 جدول 15-3- سؤالات مرتبط با بعد مالی ………………………………………………………………………………………………………………..86 جدول 16-3- سؤالات مرتبط با بعد بهره وری ………………………………………………………………………………………………………..86 جدول 1-4- توزیع فراوانی مربوط به جنسیت …………………………………………………………………………………………………………89 جدول 2-4- توزیع فراوانی مربوط به سن ………………………………………………………………………………………………………………..90 جدول 3-4- توزیع فراوانی مربوط به تحصیلات پاسخ دهندگان …………………………………………………………………………….91 جدول 4-4- توزیع فراوانی مربوط به سابقه خدمت پاسخ دهندگان ……………………………………………………………………….92 جدول 5-4- شاخص های توصیفی متغیرهای تحقیق …………………………………………………………………………………………….93 جدول 6-4- آزمون کولموگروف- اسمیرنوف برای متغیرهای تحقیق ……………………………………………………………………..94 جدول 7-4- ماتریس همبستگی بین متغیرهای تحقیق …………………………………………………………………………………………..95 جدول 8-4- خروجی ضریب همبستگی پیرسون برای سؤال اصلی اول ………………………………………………………………..104 جدول 9-4- شاخص های برازش مدل …………………………………………………………………………………………………………………..106 جدول 10-4- ضرایب مسیر، آماره ی t وضریب تعیین ( متغیر وابسته عملکرد سازمانی) ……………………………………106 جدول 11-4- ضرایب مسیر، آماره ی  t وضریب تعیین ( متغیر وابسته عملکرد سازمانی) ………………………………….108 جدول 12-2- ضرایب مسیر، آماره ی  t وضریب تعیین ( متغیر وابسته عملکرد سازمانی) …………………………………..109 جدول 13-4- ضرایب مسیر، آماره ی  t وضریب تعیین ( متغیر وابسته عملکرد سازمانی) ………………………………….110 جدول 1-5- فرضیات مشابه با موضوع پژوهش ………………………………………………………………………………………………………117 فهرست نمودارها و اشکال شکل 1- 2-  محصولات و مشتریان سیستم های اطلاعاتی ………………………………………………………………………………….16

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...