پایان ­نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته حقوق جزا و جرم شناسی (M.A)
 
 
عنوان:
تأثیر تنبیه بر بزهکاری دانش آموزان
 
 
 
استاد راهنما:
دکتر اسماعیل هادی­تبار
 
  
بهار  1393

(در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است)


فهرست مطالب
عنوان                                                                                                        صفحه
چکیده 1
مقدمه 2
الف) بیان مسئله 2
ب) سابقه، اهمیت و ضرورت تحقیق 3
ج) اهداف پژوهش. 3
د) پرسش ها 3
هـ) فرضیات. 3
و) روش­های پژوهش و مشکلات آن. 4
ز) سازماندهی مطالب. 4
بخش اول: کلیات تحقیق
فصل اول:تنبیه
مبحث اول: تعریف تنبیه
گفتاراول: تنبیه درلغت 7
گفتاردوم:  تنبیه دراصطلاح عرف. 8
گفتار سوم: تنبیه در عرف مدارس 8
مبحث دوم: تنبیه درقرآن وروایات ودیدگاه­های دانشمندان و روانشناسان
گفتاراول: دیدگاه قرآن وروایات 9
گفتاردوم: دیدگاه دانشمندان علوم 11
1-نظریه افراط گرایانه 11
2-نظریه تفریط گرایانه 12
3-نظریه اعتدال گرایانه. 12
گفتار سوم: تنبیه از نظرروانشناسان 13
مبحث سوم: انواع تنبیه
گفتار اول: تنبیه مادی 14
1-تنبیه تحریمی. 14
2-تنبیه کلامی. 14
3-تنبیه نوشتاری 14
4-تنبیه جسمی. 14
5-تنبیه قضایی 15
گفتاردوم: تنبیه معنوی 15
مبحث چهارم: ویژگی های تنبیه
گفتار اول : ویژگی های اصلی. 16

ز مان محور 16
ناظر بر دانش آموزان 16
چند عاملی بودن 16
کنشی و تربیت مدار 17
گفتاردوم: ویژگی های فرعی . 17
1-آسانی در اجرا یا عدم اجرای تنبیه17
2-پایدار بودن 18
3-عرفی بودن 18
مبحث پنجم: مخاطبان تنبیه
گفتار اول : کودکان. 18
1-مرحله شیر خوارگی. 19
2-مرحله نوپایی. 20
3-مرحله کودکی 21
گفتار دوم : نوجوانان و جوانان . 22
1-دوره دبیرستان(متوسطه اول) 22
2-دوره دبیرستان(متوسطه دوم) 22
گفتار سوم : خانواده 23
فصل دوم: بزهکاری
مبحث اول:تعریف بزهکاری
گفتار اول:  بزهکاری درلغت 25
گفتار دوم: بزهکاری دراصطلاح عرف. 25
گفتارسوم: انواع بزهکاری 26
مبحث دوم: بزهکاری دانش آموزان

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...